فتح قله 59 هزار واحدي/چشم انداز مثبت در انتظار بورس

ارزش بازار از مرز 283 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است؛ این میزان طی یک هفته گذشته 10 هزار میلیارد تومان بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، امروز دوشنبه (21 مرداد) بازار سرمايه در اولين دقايق شروع معاملات در ادامه روند ديروز خود شاخص بازار افزایش 289 واحدی قله 59 هزار واحد را فتح کرد. 

ارزش بازار نیز از مرز 283 هزار میلیارد تومان فراتر رفته است؛ این میزان طی یک هفته گذشته 10 هزار میلیارد تومان بیشتر شده است.

در جريان معاملات امروز تا به این لحظه بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص را بانک ملت با 64 واحد، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی با 49 واحد، ملی صنایع مس ایران با 39 واحد، بانک تجارت با 30 واحد، بانک پارسیان با 14 واحد و بانک پاسارگاد و صادرات هر کدام با 11 و 10 واحد داشته‌اند.

 مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، مخابرات ایران، سیمان فارس و بانک تجارت بیشترین تقاضای بازار را به خود اختصاص داده است.
با توجه به اينكه جلسه علني مجلس براي صلاحيت وزارت پيشنهادي دولت امروز در حال برگزاري و صحبت هاي رياست جمهوري مبني بر حضور بازار سرمايه سهم مهمي بر جذب پس اندازها باعث شده تا شاخص روند صعودي طي كند.

شايان ذكر است كزارش جلسه سه ماهه شركت ها چشم انداز آينده بورس از نظر مسئولان و سهامدارن باعث رشد روز افزون بازار سرمايه و ورود سرمايه گذاران جديد به اين بازار شده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: شاخص ، بورس ، تقاضا ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار