قم/

اضافه شدن 5 رشته دانشگاهی به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از افزایش پنج رشته دانشگاهی به رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن زرگر با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای افزایش رشته‌های دانشگاهی در این واحد گفت: سرانجام بعد از پیگیری‌های انجام شده در رشته‌های کارشناسی ارشد فتوشیمی، کارشناسی ارشد زیست جانوری و کارشناسی علوم کامپیوتر با تصویب وزارت علوم و تحقیقات و فناوری از این پس نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهیم کرد و این مسئله به سازمان مرکزی نیز ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته دو رشته کارشناسی گرافیک تصویرسازی و کارشناسی بیو تکنولوژیک گیاهی در شرف تصویب هستند و با مصوب شدن این دو رشته تعداد رشته‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به پنج رشته خواهد رسید.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تصریح کرد: اکثر رشته‌های دانشگاه آزاد بدون گذراندن آزمون سازمان سنجش در دانشگاه آزاد تدریس می‌شود، اما دانشجویان علاقمند به رشته‌های علوم پزشکی، روانشناسی و حقوق ملزم به شرکت در آزمون سازمان سنجش هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در سال 1365 به همت دکتر فتح‌الله فلاحیان تاسیس شده است که شامل چندین دانشکده بوده و پذیرای دانشجویان علاقمند به تحصیل در رشته‌های مختلف تحصیلی است.

دانشکده علوم پایه و پزشکی آن در بلوار 15 خرداد و دانشکده‌های فنی مهندسی و علوم انسانی نیز در مجتمع پردیسان قرار دارد./ب

برچسب ها: قم ، اضافه ، شدن ، رشته ، دانش ، گاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.