مدیر سرای روزنامه‌ نگاران کردستان از معرفی برترین های جشنواره فصلی مطبوعات استان در دهه سوم مرداد ماه جاری خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران سنندج، ساعدی، مدیرسرای روزنامه نگاران استان کردستان،  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان، گفت: مراسم پایانی نخستین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان ویژه آثار تولیدی فصل بهار پس از اعلام نتایج نهایی از سوی کمیته داوری سرای روزنامه نگاران ایران در دهه سوم مرداد ماه جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره برای نخستین بار در استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان کردستان و با حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل سرای روزنامه نگاران ایران برگزار شده و فراخوان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان از خرداد ماه سال جاری منتشر شد.

وی افزود: براساس دستورالعمل معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبرگزاری ‌ها به صورت استانی و به دفاتر سرای روزنامه‌ نگاران در استان ‌ها واگذار شده‌ است و امید است در فصول بعدی نیز شاهد استقبال و مشارکت اصحاب رسانه استان و برپایی هرچه باشکوه تر این رویداد مهم فرهنگی باشیم.

ساعدی گفت: در حال حاضر بیش از 124 نفر از فعالان رسانه‌ای استان اعم از خبرنگاران خبرگزاری ‌ها، نشریات مختلف نمایندگی نشریات سراسری و رسانه‌ های دیداری و شنیداری به عضویت رسمی این سرا درآمده‌ اند و این سرا می کوشد که در ایام مختلف سال و در حوزه های آموزشی، پژوهشی و رفاهی خدماتی را به تلاشگران حوزه رسانه استان ارائه کند.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه استان می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در استان و رسالت ‌ها و مأموریت ‌های سرای روزنامه ‌نگاران به پایگاه اطلاع رسانی این سرا به نشانی kurdsara.blogfa.com مراجعه کنند./ب

برچسب ها: مراسم ، جشنواره ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.