سنندج/

صدور مجوز ١٢ نشريه محلي در دو سال اخير

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كردستان از صدور مجوز فعاليت ١٢ نشريه محلي در دو سال اخير خبرداد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران ، میمنت‌آبادی گفت : رشد 50 درصدی فعالیت نشریه ها نشان مي دهد كه در زمینه توسعه کمی نشریات محلی اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم با توجه به بستری که ایجاد شده است از طريق برگزاري كارگاه هاي آموزشي شاهد توسعه كيفي نشريان نيز باشيم.
وی افزود : منکر ضعف‌ها و نواقص موجود نیستیم و امیدواریم با هماهنگی و تعامل اصحاب رسانه بتوانیم در سال‌جاری تا حد توان به این مشکلات و دغدغه‌های اصحاب رسانه پاسخ دهیم.
وي با اشاره به تاثير گزاري نقد سازنده و مطلوب در روند توسعه و بهبود اقدامات بيان كرد: ما همواره بيان كرده ايم كه نقدهاي سازنده و منصفانه را مي پذيريم و به گفته هاي خود نيز عمل كرده ايم.
میمنت‌آبادی در ادامه به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات خبرنگاران استان اشاره : طي يكسال گذشته درراستاي ساماندهي وجداسازي خبرنگاران واقعی از خبرنگارنماها اقدامات خوبی صورت گرفته كه اين مهم در حال حاضر نيز به طور جدي در حال انجام است.
 وي راه اندازي سايت سمان به منظور رتبه بندي و ساماندهي خبرنگاران را گامي مهم از سوي وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامي براي ساماندهي وضعيت خبرنگاران دانست و اظهار اميدواري كرد، كه فعالان رسانه اي و مسئولان مربوطه در توجه و تقويت اين سايت كم كاري نكنند./ب
برچسب ها: نشریه ، مجوز ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.