آذربایجان‌شرقی/

کشاورزان و دامداران آذربایجان‌شرقی 29 هزار تن انواع محصولات خود را به دولت فروختند

مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی از خرید توافقی بیش از 29 هزار و 397 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در سه ماهه اول سال 92 توسط شبکه‌های تعاونی روستایی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، عبدالله محمدفام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از خرید توافقی بیش از 29 هزار و 397 تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در سه ماهه اول سال 92 توسط شبکه‌های تعاونی روستایی این استان خبر داد و اظهار کرد: این محصولات شامل انواع تولیدات زراعی، باغی و دامی از قبیل میوه، تره بار، مواد پروتئینی، لبنی و سیب زمینی به ارزش بالغ بر243 میلیارد و 288 میلیون ریال به صورت توافقی از کشاورزان و دامداران منطقه خریداری و در بازارهای داخل و خارج استان به فروش رسیده است.

وی ادامه داد: هدف از خرید توافقی محصولات کشاورزی کمک به کشاورزان و دامداران در فروش محصول و جلوگیری از ضرر و زیان دولت از طریق کاهش خریدهای تضمینی و افزایش خریدهای توافقی، کاهش نقش واسطه ها و کاستن فاصله تولید تا مصرف است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی افزود: در سه ماهه اول سال 92 خریدهای توافقی محصولات کشاورزی فوق توسط اتحادیه ها، و شرکتهای تعاونی روستائی و کشاورزی سراسر استان انجام گرفته است.
برچسب ها: تبریز ، کشاورزان ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.