23 مرداد، روز آغاز نافرماني مدني در بحرين

مخالفان بحريني روز چهاردهم اوت(23 مرداد) را روز آغاز نافرماني مدني اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، جوانان انقلابي بحرين با انتشار بيانيه اي مراحل آغاز نافرماني مدني را در اين کشور تشريح کردند.

آنها در بيانيه اعلام کردند: شمارش معکوس براي آغاز طوفان نافرماني مدني در بحرين آغاز شده است، و بايد همه افراد مسئوليت شرعي و اخلاقي خود درباره آنچه که در اين کشور رخ مي دهد، انجام دهند.

همچنين در اين بيانيه آمده است: ظلم و فساد در جاي جاي بحرين همه مردم را به ستوه آورده است و در چنين شرايط بسيار حساس که کشور به سر مي برد بر چند مسئله تاکيد داريم.

- مسئله نافرماني فقط به روز چهاردهم اوت محدود نخواهد شد، بلکه اين روز آغازگر مرحله جديدي در انقلاب بحرين است.

- از همه گروه هاي سياسي حاضر در صحنه سياسي بحرين مي خواهيم به فراخوان نافرماني مدني بپوندند بطوريکه در ابتدا با سرپيچي از قوانين، خارج کردن دارايي هاي خود از بانک ها، توقف رسيدگي به کارها و پرونده هاي اداري غير ضروري و در نهايت رسيدن به اوج نافرماني عمومي و دست کشيدن از کار و تعطيلي مدارس است.

- رژيم آل خليفه با در اختيار داشتن برخي صداها و رسانه ها تلاش دارد به عزم و ثبات انقلابيون رخنه کند و ملت بحرين تحت فشار قرار دهد، از اين رو اين جنگ رواني نيازمند توجه ويژه است.

- از همه مي خواهيم خانه هايشان را در روز چهاردهم اوت ترک کنند و از اين روز به بعد پس همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد شعار آزادي و رهايي از رژيم مستبد آل خليفه با صداي بلند سردهند و آينده خود را رقم بزنند و مطمئن باشيد که پيروزي از آن شماست.

برچسب ها: بحرین ، تمرد ، نافرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار