رضا زاده: درهاي تیم ملی برای 5 المپیکی همیشه باز است/وزیر آینده حمایت کند المپیک بعدی موفق تر خواهد بود

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: در صورتی که وزیر آینده از لحاظ مالی حمایت بیشتری کنند، المپیک بعدی به طور حتم موفق تر خواهیم بود.

حسین رضا زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی دقیقی برای المپیک آینده داریم اما این برنامه ها نیازمند حمایت مالی وزارت ورزش است که امیدوارم وزیر آینده بتواند این موضوع را تحقق بخشند تا شاهد مدال های بیشتری در المپیک از سوی وزنه برداران المپیکی باشیم.

وی در ادامه افزود: رشته وزنه برداری چون ورزشی رکوردی است و برای حاضر شدن دریک مسابقه جهانی باید به مدت 8 ماه ورزشکاران داخل اردوهای مختلف در مکانهای مختلف باشند و همین موضوعات باعث حمایت مالی خوبی از وزارت ورزش است و فدراسیون بتواند برنامه ریزیهای از قبل تعیین شده خود را به ثمر برساند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری رد خصوص ورودی لیگ های وزنه برداری افزود: ورودی تیم ها بر حسب توانایی مالی تیم ها مشخص شده است و بعضی از تیم ها به دلیل توانایی مالی کم تر به صورت هیئتی اداره می شوند و برای شرکت در این رقابت ها ورودی لیگ برای آنها کم تر از 5 میلیون تومان است و از سایر تیم ها 10 تا 5 میلیون تومان ورودی می پردازند.

رضا زاده خاطر نشان کرد: تنها تغییری که امسال در لیگ وزنه برداری شاهد هستیم حضور تیم پیکان در این رقابت ها است و تیم های متقاضی می توانند تا 23 مرداد ماه برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کنند د ر غیر این صورت در سال 1393 می توانند در این عرصه شرکت کنند اما تا کنون 6 تیم آمادگی خود را اعلام کرده اند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه بهداد سلیمی بازیکن آزاد است گفت: سال گذشته بهداد با تیمی به توافق نرسیده بود، در این راستا با رویانیان مذاکره کردیم تا بهداد سلیمی را به عضویت تیم پرسپولیس درآورد، رویانیان به مدت 2 سال و با مبلغ 70 میلیون تومان با سلیمی قرارداد بست اما امسال تیم پرسپولیس از حضور در لیگ انصراف داد و با این شرایط قهرمان المپیک کشورمان بازیکن آزاد است.

وی تصریح کرد: سعی من در فدراسیون افزایش تعداد تیم های حاضر در لیگ است تا به این طریق ورودی مسابقات از سقف 20 میلیون تومان افزایش دهم تا هزینه رقابت ها تأمین شود.

رضا زاده در خصوص کنترل مواد نیروزا در بین ورزشکاران عنوان کرد: قرار است یک ماه قبل از برگزاری مسابقات از طرف ستاد مبارزه با دوپینگ (وادا) از تمامی ملی پوشان در رده های سنی مختلف این آزمایش ها گرفته شود و سندهای آنها نیز در فدراسیون موجود است.

وی ادامه داد: قوی ترین تیم های حاضر در لیگ نفت تهران و ملی حفاری هستند که 2 سال پیاپی قهرمان لیگ شدند و با ورود تیم پیکان و حضور 4 ملی پوش در این تیم رقابت ها بیشتر شد.

رضا زاده تأکید کرد: 5 المپیکی وزنه برداری کشورمان فرصت دارند که هر زمان که می خواهند به تیم ملی بیایند اما مشکل این افراد با کوروش باقری است و خواست آنها تمرین با مربی جداگانه است در حالی که کوروش باقری کارنامه درخشانی دارد و خواسته آنها غیرمنطقی است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار