بازیکن تراکتور در پاسخ به مدیر عامل تراکتور:

نمی دانم چرا دنبال حاشیه هستند/حادثه خبر نمی کند و ربطی به ساعت ندارد

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: پزشک معالجه کنندۀ من روز گذشته معایناتی انجام داد، روز سه شنبه باید تست بدهم و اگر جواب تست هایم خوب باشد فردا بعدازظهر تمرین های اختصاص خود را شروع می کنم.

مهدی کریمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من نمی دانم زینی زاده چه مسائلی را در مورد تصادف من بیان کرده اما حادثه خبر نمی کند و در هر ساعتی ممکن است اتفاق بیافتد، ممکن بود من ساعت 6 بعد از ظهر یا هر ساعت دیگری تصادف کنم.

من الان فقط به این فکر می کنم که به زندگی برگشته ام و دیگران هر چه که می خواهند بگویند مهم نیست.

وی ادامه داد: مسئولان ما این را نمی گویند در سابقۀ 15 سالۀ فوتبالی ام من با هیچ مدیر عاملی، هم تیمی و یا حریفان درگیری نداشته ام و فقط به مسائلی می پردازند که جای هیچ بحثی ندارد.

وی افزود: برخی از مسئولان و مردم به دنبال حادثه ای هستند که بازیکن را وارد حاشیه کنند. از امیر قلعه نویی که بیشترین قهرمانی را داشته گرفته تا من بازیکن حاشیه برایشان درست می کنند. من آنها را به خداوند واگذار کرده ام.

کریمیان اظهار داشت: برخی از مردم جامعه ی ایران نظر بدی راجع به فوتبالیست ها دارند به دلیل اینکه نمی توانند از موفقیت یک بازیکن خشنود شوند. یک بازیکن هر چقدر هم که تلاش کند اگر استعداد نداشته باشد نمی تواند در فوتبال به موفقیت برسد. فوتبالیست ها حلال ترین درآمد را دارند اما من نمی دانم چرا برای ما حاشیه سازی می کنند.

وی بیان کرد: من در 3 دوره ی حضورم در لیگ برتر کمترین کارت را دریافت کرده ام و این نشان دهنده بی حاشیه بودنم است.

مهدی کریمیان در پایان در خصوص حمایت مسئولان، بازیکنان و مردم در زمان بیماری اش خاطر نشان کرد: این دعای مردم بود که من را به زندگی برگرداند. فکر نمی کردم که مردم تا این حد به ورزشکاران علاقه دارند و هیچوقت فراموش نمی کنم که در این دوران سخت من و خانواده ام را تنها نگذاشتند. اتفاقی که برایم افتاد باعث شد هم تیمی هایم را بهتر بشناسم. بازیکنان هم تیمی ام در این مدت خیلی به من  محبت داشته اند و مانند یک برادر مرا همراهی می کنند. حتی همه هم قسم شده بودند که این 2 بازی را ببرند که به امید خدا و تلاش بازیکنان 1 امتیاز را کسب کردیم.

همچنین محمد نصرتی، علی کریمی و جواد کاظمیان بعد از پیروزی این 2 مسابقه با من تماس می گرفتند و تبریک می گفتند. مسئولان باشگاه هم در این مدت مانند پدر مرا همراهی می کردند و از تمام بازیکنان و مسئولان تیم تراکتورسازی تشکر می کنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار