پاسخ تاج به نامه مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد تغییر نام باشگاه

مهدی تاج در نامه‌ای به رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد شرایط تغییر نام این باشگاه توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج در نامه‌ای به رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد شرایط تغییر نام این باشگاه توضیحاتی را ارایه کرد و به این باشگاه پیشنهاد کرد که از این پس تا تعیین تکلیف برای نام باشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این باشگاه را با عنوان « راه آهن سورینت» در مکاتبات و اعلام برنامه‌ها خطاب قرار بدهند.
در نامه تاج آمده است؛

احتراما، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، در پاسخ به مرقومه شماره rsc/189/ به استحضار می‌رساند: نظر آنجناب را به مشروحه شماره 1394/110 مورخ 23/4/92 (تصویر پیوست) معطوف می‌دارد، مجددا تاکید می‌گردد در صورت کسب مجوز لازم از مبادی ذیربط برابر مفاد فوق‌الاشاره اقدامات بایسته معمول می‌‌گردد.

لازم به ذکر است که درخواست آن باشگاه در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورخ 14/5/92 مطرح و با توجه به مجموعه نظرات هیئت رئیسه مراتب مقرره را پیشنهاد می‌کند.

با توجه به اینکه مجموعه سورینت از آن باشگاه حمایت و پشتیبانی مالی می‌نماید می‌توان تا تعیین تکلیف (موضوع تغییر نام باشگاه) از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آن باشگاه را تحت عنوان «راه‌آهن سورینت» چه در مکاتبات و چه اعلان برنامه‌ها مورد خطاب قرار داد.

خواهشمند است مقرر فرمائید دستور بررسی مراتب یادشده فوق‌الذکر و از نتیجه این سازمان را مطلع فرمایید.

مهدی تاج
نایب‌رئیس فدراسیون
و رئیس سازمان لیگ
برچسب ها: راه آهن ، تغییر نام ، تاج ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار