بررسي کابينه يازدهم در صحن‌علني/

دستغيب: هيات دولت کار با جوانان را در دستور کار خود قرار دهد

نايب رئيس کميسيون امنيت مجلس گفت: آقاي رئيس‌جمهور استفاده از مديران مجرب و مسن و پرهيز از آزمون و خطا در شرايط کنوني قابل پذيرش است اما فراموش نکنيم که گردش نخبگان و ضرورت استفاده از جوانان در صدر امور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمدرضا دستغيب نماينده مردم شيراز در مجل شواري اسلامي در علني عصر امروز(21 مرداد) در مخالفت با کليات وزاري پيشنهادي دولت يازدهم اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني فرزند خانه ملت بوده و به بيان رهبر انقلاب فردي آزموده شده در نظام جمهوري اسلامي است و اگر مجلس نياز به نظارت سوال نقد و حتي استيضاح داشت بر ديه منت گذاشته اند و مبناي دولت را بر همکار و همراهي استورا ساخت.

نايب رئيس کيمسيون امنيت ملي ادامه داد: چه پيامي واضحتر از تمکين قانون در تثبيت آرامش و توسعه مي‌توان از وي انتظار داشت و البته همکاران من درخانه ملت اصول برنامه کلي دولت را مورد مداقه قرار داديم و برنامه‌اي داراي يک پارچگي استراتژيک و با يک الگو و استاندارد است.

نماينده مردم شيراز اظهار داشت: هاهنک شدن، خرد جمعي، ملاحظه حقوق شهروندي، آرامش رواني، مناسب سازي دولت با ماموريت جديد، واقع بيني و اقتصادي معطوف به منباع مختلف نيازمند عزم جدي دولت است و اين آرمانها و راهبردها  نيازند وجود مجريان مورد وثوق دولت بوده و اعتماد حداکثري دولت ايجاد فرصتي براي تحقق وعده‌ها و مطالبات ملت است.

دستغيب با اشاره به اينکه اگر نظارت مجلس در مسير برنامه‌هاي فوق انتظاري به حق باشد قطعا از ابزار مناسب قانوني براي نظارت استفاده خواهد شد گفت: امروز در محضر ملت سخناني گفته شد اما عزيزان نقدهاي منصفانه و خبرخواهانه به کار گيرند و همه بکوشيم که نگويم بد و ميل به ناحق نکنيم، جامه کس سيه و دلق خود از رق نکنيم که حاصل منازعات سياسي بيشترين آسيب را متوجه مردم وقشر محروم ومستضعف جامعه و جوانان خواهد نمود.

وي افزود: رئيس‌جمهور ملت و رئيس مجلس چاره‌اي بينديشند تا فضاي نقد جامعه و تعامل کارشناسي در کميسيون‌هاي مشترک محقق گردد تا منظر بيروني آسيب نبيند، بي‌تعارف بگوين انتظار مردم از خروجي اين مباحث در مرحله اول بهبود وضعيت معيشتي است.

نايب رئيس کميسيون امنيت مجلس با تاکيد بر اينکه آقاي رئيس‌جمهور استفاده از مديران مجرب و مسن و پرهيز از آزمون و خطا در شرايط کنوني قابل پذيرش است اما فراموش نکنيم که گردش نخبگان و ضرورت استفاده از جوانان  در صدر امور قرار دارد.

نماينده مردم شيراز بيان داشت: امروز جناب عالي همه کار خود را مصروف کار جوانان کرده‌ايد پس شايسته است هئيت دولت نيز کار با جوانان را دستور کار خويش قرار دهد تا ضمن انتقال تجربيات و تداوم شادابي مضاعف، دغدغه همکاران ما نيز مرتفع شود.

دستغيب در پايان خاطرنشان کرد: پروردگارا چيزي که از تو مي‌خواهيم تعادل است که بدانيم شريف کسي است که فرمانبرداري  از تو او را شرافت بخشيده باشد و عزير کسي است که از بندگي تو عزت يافته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دستغیب ، وزرا ، مخالف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار