کهندل:

کمیته داوران باید از داوران با تجربه و قدرتمند استفاده کند

سرپرست مس کرمان اظهار داشت: کمیته داوران باید یک تجدید نظری در خصوص انتخاب داوران انجام دهدو از داوران با تجربه استفاده کند.

ایرج کهندل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی دیروز این تیم مقابل ذوب آهن بیان کرد: بازی دیروز ما مقابل ذوب آهن تقابل دو مربی کهنه کار و قدیمی بود که یکی از آن ها ایرانی و دیگری کروات بود که هر دو مدت زیادی در لیگ ایران مربی گری کرد و سابقه هدایت تیم ما را هم بر عهده داشتند و شناختی کافی از نفرات و ترکیب مس کرمان داشته اند.
دیدار دیروز یک بازی جنگ قدرت بود و ذوب با سیستم کاملاً دفاعی مقابل ما بازی انجام داد.

سرپرست باشگاه مس کرمان در ادامه افزود: ذوب آهنی ها علاوه بر اینکه سیستم دفاعی مقابل ما ظاهر شده بودند اما از تمام ضد حملات نهایت استفاده را می بردند و عرصه بر بازیکنان ما تنگ کرده بودند در بازی دیروز مسلمان و حدادی فر و زیندپور بازی بسیار زیبایی را برای ذوبی ها به نمایش گذاشتند و چند موقعیت را برای تیم شان خلق کردند.

وی در ارتباط با داوری دیروز بیان کرد: تیم مس در چند بازی است که از داوری ها ضربه خورده است و در بازی هفته پیش ما مقابل پرسپولیس باز هم اتفاقات این دیدار به وجود آمد.

وی بیان کرد: داوری به قدری ضعیف بود که در دیدار روز گذشته احتمال هر درگیری وجود داشت و ما در دیدار مقابل پرسپولیس باز هم چنین مشکلی داشتیم، از سازمان لیگ و کمیته داوران خواهش داریم که برای بازی های لیگ برتر حداقل از داوران قدرتمند و حرفه ای استفاده کنند تا تیم ها در هر بازی از داوری ضربه نخورند./مح
برچسب ها: داوران ، مس ، کرمان ، کهندل ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار