بنيانگذار شبكه بهداشت كشور:

دكتر هاشمي با جمع آوري افرادي آگاه تحول ايجاد مي­كند/ فكر رده بندي دانشگاههاي علوم پزشكي را دكتر هاشمي ايجاد كرد

بنيانگذار شبكه مراقبت هاي اوليه بهداشتي كشور معتقد است دكتر هاشمي با جمع آوري افراد آگاه در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي موجب ايجاد تحول در نظام سلامت خواهد شد.

دكتر كامل شادپور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دكتر هاشمي هر جا مديريت كرده منشاء تحول شده است و اميد است در وزارت بهداشت و درمان هم منشاء تغيير و تحول شود.
وي افزود: ايشان در دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي، تخصصي هم كه بودند موجب ايجاد تحول در اين شورا شده و اقدام به كاري ماندگار به نام رده بندي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور كردند كه سبب ايجاد هيجان و رقابت در دانشگاهها شد.

اين استاد پيشكسوت بهداشتي گفت: در روزهاي اخير هر جا ايشان را ديدم مشاهده كردم با تواضع به نظرات كارشناسان خوب گوش مي­كنند و به مسائل حوزه نظام سلامت احاطه كامل دارند.

وي با ابراز خرسندي از توجه دكتر هاشمي به تقويت و توسعه شبكه بهداشت كشور، بيان داشت: احياي شبكه ها جزو برنامه هاي دكتر هاشمي اعلام شده كه اين امر موجب برطرف شدن ضعف و عقب افتادگي از شبكه و احياي آنان شده و ثمرات گذشته شبكه را احياء خواهد كرد.

دكتر شادپور تصريح كرد: توجه به برنامه پزشك خانواده و اجراي آن با استعانت از شبكه مراقبت هاي اوليه و آسيب شناسي آنچه تاكنون انجام شده است مايه اميد است.

وي در پايان تاكيد كرد: همه مواردي كه اعلام كردم نشان دهنده ديدگاههاي روشن و نظرات منطقي دكتر هاشمي براي پيشبرد امور بهداشت و درمان در آينده كشور است.  /ح
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.