در مراسم "به رنگ آينه"؛

"مشفق كاشاني": سخنان "سيد محمد حسيني" از اعجاز و ايجاز برخوردار است

در سخنراني‌هاي "سيد محمد حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تكرار نديده و سخنانش از اعجاز و ايجاز برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، در مراسم "به رنگ آينه"، "سيد محمد حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، "دكتر شاه آبادي" معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، "مؤمن شريف" رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، هدايايي به استاد "مشفق كاشاني" اهدا كردند.

همچنين "امير خوراكيان" رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، "اسفندقه" و "تقي پور" از شاعران معاصر، سازمان هنري و ادبيات دفاع مقدس، "پاشايي" مركز موسيقي و آقاي "نمكي" رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي "آران و بيدگل" هدايايي را به استاد تقديم كردند.

در اين مراسم "مشفق كاشاني" در سخنراني خود گفت: در واقعيت زبان و بيانم در برابر محبت و بزرگواري دوستان عاجز بوده و به دليل  فراموشي توانايي نام بردن تمام افراد را نداشته و از اين باب شرمنده شوم، يكي از شرمندگي‌هايم اداي احترام نكردن به استادم "سبزواري" در مراسم‌هاي قبلي است.

وي افزود: استاد "سبزواري" مبتكر شعر انقلابي بوده در خدمت ايشان 30 و چند سال بوده‌ام، در اين مدت گشاينده راهها در مشكلاتم حضرت ايشان بوده و از محضر ايشان التماس دعا داشته، اميدوارم سايه‌شان سالها بر سر بنده و ادبيات كشورمان باشد.

وي ادامه داد: از تمام دوستان با تمام وجود سپاسگزاري كرده و ناگزير از بيان دو نكته هستم، سپاس و تشكر خود را از "سيد محمد حسيني" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و همكاران صميمي ايشان از جمله آقاي "حميدي" تقديم دارم كه از نزديك شاهد فعاليت شبانه‌روزي در برگزاري اين مراسم بودم.

وي عنوان كرد: خدمات همه مسئولان بخصوص تمام وزراي سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قابل احترام بوده، اگر چهار ساله اخير تصدي "آقاي حسيني" را بي‌نظير بگويم سخني به گزارف نگفته‌ام، تقدير و تشكر از هنرمندان و اهداي جوايز هنري در اين دوران نسبت به سالهاي قبل نظيري نداشته است.

وي بيان كرد: در سخنراني‌هاي ايشان تكرار نديده و سخنانشان از اعجاز و ايجاز برخوردار است، در هر حال اين نكته را عرض كنم كه جلسات برگزار شده‌ اين چهار ساله از جمله شب شعرها و تجليل از هنرمندان با تمام سالهاي پيش برابر است از نواختن بنده تا اين حد از ژرفاي جان و بن دندان بخصوص از "شاه‌ آبادي" و جناب "پاشايي" كه خدمتشان شاگردي مي‌كنم قدرداني مي‌كنم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار