سنندج/

ترکیب وزرای پیشنهادی دکتر روحانی، بیانگر کابینه ای موفق است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اکثر وزرای پیشنهادی دکتر روحانی دارای تجربه کاری و عملکرد موفقی هستند و احتمال رای اعتماد مجلس به تمامی وزرای پیشنهادی بسیار بالا است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، حجت الاسلام  حسینی شاهرودی گفت: ترکیب وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی، با توجه به سوابق کاری وزرا، بیانگر کابینه ای موفق است.

وی گفت: اکثر وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید در وزرات و حوزه تخصصی خود قوی هستند و با گرفتن رای اعتماد، مسیر تحقق برنامه های دولت میسر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: نمایندگان مجلس باید در دادن رای اعتماد به وزرا تعهد، تخصص، ولایتمداری و دلسوزی وزرا را در کنار کارنامه گذشته آنها اعمال کنند.

وی با اشاره به جایگاه والای دولت در اجرای امور کلان کشور و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: نمایندگان مجلس باید با نگاه ملی و کلان، به وزرای پیشنهادی رای اعتماد دهند.

وی دقت بیشتر در بررسی پیشینه وزرای پیشنهادی از سوی نمایندگان مجلس را بسیار مهم خواند و گفت: برای آبادنی و پیشرفت کشور نبابد معامله سیاسی کرد بلکه باید بر اساس تخصص، تعهد و شایسته سالاری، پست های مدیریتی کشور را انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان رعایت خطوط قرمز نظام را در کارنامه وزرای پیشنهادی بسیار مهم خواند و بر دقت بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

وی افزود: استفاده از افراد متخصص، متعهد و لایق استان کردستان در پست های مدیریتی کشوری، در دولت دکتر روحانی از انتظارات مردم منطقه است و باید به ان توجه شود./ع

برچسب ها: اعتماد ، تدبیر ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.