پیکان تازه وارد؛ پنجه در پنجه مدعیان سنتی

شروع پر تب و تاب لیگ وزنه برداری از فردا

رقابتهای فصل جدید لیگ وزنه برداری بزرگسالان از فردا به میزبانی نیروی زمینی ارتش در قزوین آغاز می شود تا گرمای ویژه ای را به فضای وزنه برداری کشور ببخشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ امسال یک تیم تازه وارد دارد که با سرمایه گذاری خوب و جذب نفرات ملی پوش برای قهرمانی می جنگند. پیکانی ها هر چند در فوتبال غایب بزرگ لیگ برتر هستند اما در وزنه برداری با حضور خود و جذب ستاره هایی چون بهادر مولایی، کیا قدمی، جابر بهروزی، رسول تقیان، مجید عسکری و سهراب مرادی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.

دیگر مدعی جدی قهرمانی، ملی حفاری، مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ وزنه برداری است. این تیم که طی سه فصل گذشته روی سکوی قهرمانی ایستاده است با جذب نفراتی چون مرتضی رضائیان، سجاد بهروزی، کیانوش رستمی، حامد مجیدی، نواب نصیرشلال و رشید شریفی همچون سال گذشته تیمی پرمهره و قدرتمند به شمار می رود.

نیروی زمینی ارتش هم با جذب نفراتی چون سعید محمدپور، سعید سیار، میلاد رستگار و مهدی میرزایی همچون دو فصل گذشته یکی از شانس های ایستادن روی سکو است. ضمن اینکه مناطق نفت خیز جنوب، پرافتخارترین تیم لیگ وزنه برداری هم با وجود روی آوردن به جوانگرایی و استفاده از نفرات بومی در زمره تیم های خوب و یکدست لیگ امسال قرار دارد. عقاب نیروی هوایی، پدافند هوایی ارتش، هیات وزنه برداری بوشهر و هیات وزنه برداری فارس از دیگر تیم های شرکت کننده در لیگ وزنه برداری سال 92 هستند.

این رقابتها از ساعت 8 صبح فردا (چهارشنبه 23 مرداد) با وزن کشی اوزان 56 و 62 کیلوگرم آغاز می شود و وزنه برداران از ساعت 10 صبح در سالن جهان پهلوان تختی شهر قزوین، برای رقابت با یکدیگر روی تخته می روند. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ رقابتهای چهار وزن نخست مرحله اول لیگ وزنه برداری، روز چهارشنبه 23 مرداد و رقابتهای چهار وزن دوم روز پنجشنبه 23 مرداد برگزار می شود./زر
برچسب ها: وزنه برداری ، لیگ ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار