حضور کتابخانه ملی در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت

سازمان اسناد و کتابخانه ملی به طور فعال در شصت و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت حضور می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه که با هدف کمک به صنعت نشر و موسسات فرهنگی کشورها، آشنایی با ادبیات سراسر جهان و توسعه روابط بین المللی کشورهای شرکت کننده برگزار می شود، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی به طور مشترک و با مدیریت متمرکز در این نمایشگاه شرکت می کنند و مقدمات حضور با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در آلمان در حال انجام است.

ارائه تجارب و اقدامات در حوزه دیجیتال سازی، نسخ خطی و هم چنین نحوه ارائه خدمات به پژوهشگران و اعضای کتابخانه ملی از جمله فعالیت هایی است که در نمایشگاه ارائه می شود. هم چنین مذاکره مسوولان سازمان با کتابخانه های ملی کشورهای محتلف در خصوص همکاری های دوجانبه از برنامه های حضور سازما ن در این نمایشگاه است.

نمایش نسخه های دیجیتالی نسخ خطی، پایان نامه ها، نشریان و منابع مهم و ویژه سازمان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و ارائه پیشرفت های ایران در حوزه علم و در عرصه دیجیتال سازی منابع از فعالیت هایی است که قرار است در شصت و پنجمین دوره نمایشگاه فرانکفورت انجام شود.
گفتنی است شصت و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت از 17 تا 21 مهرماه برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار