دریاچه خلیج فارس روزانه پذیرای ۴ تا ۵ هزار نفر از شهروندان است

شهردار منطقه ۲۲گفت: مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه خلیج فارس از بدو بهره‌برداری، طی روزهای معمول هفته، پذیرای روزانه ۴ تا ۵ هزار نفر مراجعه کننده است.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه از بدو بهره برداری، طی روزهای معمول هفته، پذیرای روزانه ۴ تا ۵ هزار نفر مراجعه کنندگانی است که از گوشه و کنار تهرانبرای استفاده از امکانات مهیا شده و محیط زیبای آن به این مکان مراجعه میکنند.
وی تصریح کرد: این رقم مراجعه کننده در روزهای پایانی هفته و روزهایتعطیل تا بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش پیدا می کند.وی گفت:بااتمام عملیات ساخت اسکله جدید در مجموعه تفریحی تفرجی دریاچهشهدای خلیج فارس و بهره برداری ازان بزودی قایق های برقی به زمره دیگرتفریحات موجود در این مجموعه تفریحی گردشگری اضافه خواهد شد.
مرادی در ادامه افزود: اسکله جدید در ضلع جنوب غرب دریاچه احداث شده ودر مراحل پایانی ساخت است. با بهره برداری از این اسکله، بزودی امکاناستفاده از قایقهای تفریحی شارژی در این مجموعه فراهم می شود. قایقهایبرقی با استفاده از باطری های الکتریکی قابل شارژ کار می کنند و اینموضوع از بروز مشکلات زیست محیطی ناشی از بکارگیری موتورهای دیزلیجلوگیری می کند. این قایقها دونفره و۳ نفره و با ایمنی کامل اند تا ضمنافزایش امکانات تفریحی ورزشی در بزرگترین پردیس تفریحی گردشگری تهران، دراختیار شهروندان قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر افزون بر ۴۰ قایق پدالی، ۱۰ قایق پارویی و ۶قایق موتوری، امکان استفاده از دراگون بات نوعی قایق ورزشی برای شهروندانمهیا شده و بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفته است و اکنون افزون بر ۴۰قایق پدالی، ۱۰ قایق پارویی و ۶ قایق موتوری، امکان استفاده از دراگونبات نوعی قایق ورزشی برای شهروندان مهیا شده و بسیار مورد استقبال آنانقرار گرفته است. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار