در حاشیه تمرینات بانوان والیبالیست؛

کعبی زاده: مربیان مستعد شهرستانی را هم کشف می کنیم/ مربیان استانی با ملی هماهنگ می شوند

قرار است، نخستین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان رده سنی جوانان کشورمان اوایل شهریور ماه امسال برگزار شود.

صدیقه کعبی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نظر داریم در اردوهای تمرینی تیم ملی والیبال بانوان جوان در هر مرحله از تعدادی مربیان فعال کشور دعوت به همکاری کنیم تا در کنار کادر فنی هدایت تیم را برعهده داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان یاد آور شد: می خواهیم از این طریق به تمامی مربیان فعال استان ها این فرصت را بدهیم تا در کنار تیم ملی فعالیت داشته باشند و در پایان از میان آنها مربیان مستعد و برتر را انتخاب و به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم ملی از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در هر مرحله از اردوهای تدارکاتی، از تعدادی از مربیان استانهای مربوطه را دعوت به همکاری خواهیم کرد. تا از این طریق مربیان استانی نیز در اجرای تاکتیک های تیمی با مربیان ملی هماهنگ خواهند شد.

کعبي زاده خاطرنشان کرد: دراین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان رده سنی جوانان سه نفر از مربیان استان قزوین در کنار کادر فنی حضور خواهند داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار