شیراز/

جشنواره عشایری و روستایی کشور در فارس از سی ام مردادماه

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری و روستایی استانهای سراسر کشور روزهای سی ام مرداد ماه تا یکم شهریور ماه در شهرستان اقلید فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، این جشنواره شامل مسابقات کشتی، تیر اندازی و سوار کاری است .

دومین جلسه هماهنگی جشنواره مسابقات ورزشی قهرمانی عشایری و روستایی کشور (یل – تیر – تندر) با حضور فرماندار، معاونین و کارشناسان ادراه کل ورزش و جوانان استان فارس و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید و جمعی از مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

علی زمانی گفت: برگزاری جشنواره کشوری از اهمیت و حساسیت خاصی برخواردار است بنابراین باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و طبق برنامه ریزی دستگاههای ذیربط زیر ساختهای لازمهمچنین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مسابقات را آماده کنند.

زمانی افزود: برای برخی از مسابقات مانند تیراندازی باید ادراه کل ورزش و جوانان فارس مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط استانی اخذ کرده و به شهرستان برای برگزاری مسابقات ارائه کند تا در خلال برگزاری مسابقات با مسائل و مشکلات روبرو نشویم.

فرماندار شهرستان اقلید تسطیح و آماده سازی محل برگزاری مسابقات، اسکان و پذیرایی از مهمانان، نظم و امنیت این دوره از مسابقات را مهم دانست و گفت: چون شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات که از استانهای مختلف کشور هستند معرفی قابلیت ها و مراکز دیدنی و تفرجگاهها و اماکن تفریحی شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین دستگاههای ذیربط باید با تبلیغ و اطلاع رسانی دقیق زمینه حضور و بهره برداری بیشتر را فراهم کنند./ب

برچسب ها: جشنواره ، کشور ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.