به همراه آموزش قدم به قدم؛

به راحتي يك لوگو حرفه اي طراحي كنيد + دانلود

با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد لوگوي دلخواه خود را طراحي كنيد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طراحی دنیای پیچیده‌ای دارد! گاهی اوقات احتیاج به مهارت بسیار زیادی دارد و گاهی نیز فقط یک ایده می‌تواند طرحی نو را ایجاد کند! این روزها لحظه به لحظه شرکت‌های جدیدی به ثبت می‌رسند، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی جدید تاسیس می‌شوند، افراد مختلف در حرفه‌های متفاوت مشغول به‌کار می‌شوند و در بسیاری از این موارد نیز، این کسب‌وکارها نیازمند نشان، علامت تجاری و هرگونه نماد دیگری برای معرفی خود به بازار و مشتریان هستند.


برای طراحی لوگو دو شرط لازم است:

ـ شرط اول برخورداری از فکر خلاقانه و توانایی خلق ایده‌های نو است.

ـ شرط دوم نیز توانایی کار با نرم‌افزارهای گرافیکی برای پیاده‌سازی ایده‌های شماست.

آیا دوست دارید هر دو شرط را یک‌جا در اختیار داشته باشید؟ نرم‌افزار قدرتمند AAA Logo به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، ایده‌های خود را به لوگوهای باکیفیتی تبدیل کنید. با استفاده از این نرم‌افزار مشکلی برای ذهن خلاق نیز نخواهید داشت چرا که بیش از 8000 تصویر و موضوع در اشکال مختلف در این نرم‌افزار وجود دارد و شما می‌توانید با کمک آنها خلاقیت خود را چند برابر کرده و لوگوهایی را که هیچ‌گاه به ذهنتان نمی‌رسیده طراحی کنید.

آغاز یک ماجرا

قدم اول نصب و اجرا

شاید بسیاری از طراحان برای طراحی لوگو ابتدا یک کاغذ و قلم در دست بگیرند و ایده‌های خود را روی کاغذ رسم کنند تا در نهایت ایده نهایی خود را با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی به طرح رایانه‌ای تبدیل کنند، اما AAA Logo شما را از کاغذ نیز بی‌نیاز می‌کند! اولین اقدام برای طراحی نشان و لوگوی اختصاصی توسط این نرم‌افزار، دانلود و نصب نسخه‌ای از آن روی رایانه است. این نرم‌افزار در تمام نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز (اکس‌پی، ویستا، 7 و 8) قابل اجراست و می‌توانید با مراجعه به لینک زیر نسخه‌ای از آن را دانلود کنید:

براي دانلود نرم افزار AAA Logo كليك كنيد.

قدم دوم آغاز پروژه

با اجرای نرم‌افزار AAA Logo صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که مملو از لوگوهای مختلف است. شما می‌توانید با استفاده از کلیدهای کنترلی در این صفحه به سمت چپ و راست حرکت کرده و لوگوهای از پیش طراحی شده توسط این نرم‌افزار را مشاهده کنید. در این مرحله می‌توانید با انتخاب هریک از این لوگوها (کلیک روی لوگوی موردنظر) آن را در برنامه فراخوانی کرده و نسبت به ویرایش و اعمال تغییرات روی آنها اقدام کنید. همچنین اگر می‌خواهید طراحی لوگوی منحصر‌به‌فردتان را از پایه آغاز کنید، می‌توانید کلید Esc را از روی صفحه‌کلید فشار دهید تا محیط کاربری نرم‌افزار برای شما نمایش داده شود.


قدم سوم گرفتن ایده

پس از ایجاد پروژه جدید، یک صفحه خالی در محیط کاربری برنامه قابل مشاهده است. این صفحه مانند کاغذ سفیدی است که طراحان در اختیار می‌گیرند و ایده‌های ذهن خود را روی آن به تصویر می‌کشند. شما نیز در این مرحله ‌باید ایده‌های ذهنتان را به تصویر بکشید و برای آن‌که ایده‌ها سریع‌تر به ذهن شما خطور کنند نیز می‌توانید از بانک موضوعات و تصاویر نرم‌افزار کمک بگیرید. در بخش سمت چپ این نرم‌افزار پنجره‌ای قابل مشاهده است که تصاویر مختلفی را در خود جای داده است. شما می‌توانید با مرور این تصاویر و کلیک روی هرکدام از آنها، تصویر موردنظرتان را به صفحه منتقل کرده و در نهایت با ترکیب چند تصویر و اعمال تغییرات روی آنها، نشان جدیدی را طراحی کنید.


تصاویر: شما می‌توانید برای مشاهده تصاویر موجود در نرم‌افزار به منوی Object مراجعه کنید و پس از آن New Image را کلیک کنید.در این مرحله با کلیک روی گزینه Select Shape From Library می‌توانید به مجموعه تصاویر موجود در نرم‌افزار دسترسی یافته و با مرور تصاویر موجود و کلیک روی تصویر موردنظر، آن را به صفحه طراحی اضافه کنید.

توجه داشته باشید که اندازه، زاویه چرخش و رنگ موضوع انتخابی نیز در این بخش قابل تغییر است.

متن: نشان‌ها گاهی فقط از تصاویر تشکیل می‌شوند و گاهی نیز فقط یک متن با شکل نوشتار خاص می‌تواند یک نشان را خلق کند. گاهی نیز لوگوی پایانی حاصل از ترکیب متن و تصویر است. چنانچه قصد دارید در لوگوی موردنظرتان، از حروف و کلمات نیز کمک بگیرید می‌توانید با مراجعه به منوی Object و کلیک روی گزینه New Text متن موردنظرتان را نیز به صفحه اضافه کنید.در این بخش می‌توانید نوع فونت، اندازه، فاصله حروف از یکدیگر و رنگ متن را مشخص کنید.



قدم چهارم ویرایش و اعمال تغییرات

در این مرحله از کار مطمئنا شکل‌های موجود در برنامه ایده‌های خوبی را در اختیار شما قرار داده‌ و تصاویر موردنیاز را نیز به صفحه اضافه کرده‌اید. حالا ‌باید به کمک ابزارهای ویرایش و شخصی‌سازی، به رنگ‌بندی، جابه‌جایی، تغییر اندازه و... بپردازید. روش اعمال هریک از این فرآیندها بهاین شرح است:

موضوعات تصویری: پس از کلیک روی هریک از موضوعات تصویری به‌کار گرفته شده در پروژه، گزینه‌های مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این گزینه‌ها عبارت است از:

ـ اندازه و زاویه تصویر (Image): با کلیک روی این گزینه می‌توانید اندازه تصویر و زاویه چرخش آن را تغییر دهید.

ـ تغییر تصویر (Shape): برای تغییر یک موضوع از تصویری به تصویر دیگر می‌توانید از این گزینه کمک بگیرید.

ـ افکت و سایه (Effects): افزودن هاله‌ای نورانی به دور تصویر، اضافه کردن سایه به آن و مشخص کردن رنگ افکت‌های مربوطه و زاویه قرارگیری سایه، از جمله گزینه‌های قابل دسترسی در این بخش است.

ـ طیف رنگ (Gradient): تصویر شما می‌تواند یک رنگ یا طیفی از رنگ‌ها را به خود اختصاص دهد. چنانچه می‌خواهید طیف رنگ را برای تصویرتان انتخاب کنید ‌باید پس از کلیک روی این گزینه و فعال کردن گزینه Gradient Overlay، رنگ‌های موردنظرتان را انتخاب کنید.



ـ مجموعه رنگ‌ها (Colors): رنگ ثابت تصویر، طیف رنگ، رنگ مربوط به هاله اطراف تصویر، رنگ سایه و رنگ زمینه پروژه شما از این بخش مدیریت می‌شود.

موضوعات متنی: انتخاب هریک از موضوعات متنی نیز گزینه‌های متفاوتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. برخی از این گزینه‌ها با گزینه‌های معرفی شده در بخش موضوعات تصویری مشابه است، اما برخی دیگر عبارتند از:

ـ مشخصات متن (Text): تغییر متن، تغییر فونت و تغییر اندازه قلم از جمله خصوصیات قابل دسترس در این بخش است.

ـ زاویه و پیچش (Transform): چنانچه بخواهید زاویه نمایش متن یا حرف موردنظر را در صفحه تغییر دهید یا آن را روی محیط یک دایره بچرخانید ‌باید از این گزینه کمک بگیرید. گزینه Transform برای تغییر زاویه و گزینه Blend برای پیچ دادن به متون شما به‌کار می‌روند.

ابزارهای عمومی: برخی از ابزارهای این نرم‌افزار، برای ویرایش و مدیریت انواع موضوعات کاربرد دارند. این ابزارها و روش دسترسی به آنها عبارتند از:

ـ افزودن تصاویر دلخواه: با استفاده از گزینه Import Custom Bitmap از منوی Object می‌توانید تصاویر موردنظرتان را از روی هارد‌دیسک رایانه خود در برنامه فراخوانی کرده تا علاوه بر تصاویر موجود در برنامه، آنها را نیز در ترکیب با دیگر موضوعات برای خلق لوگوی جدید مورد استفاده قرار دهید.

ـ حذف و کپی‌برداری: برای حذف یک موضوع از صفحه پروژه باید پس از کلیک روی موضوع موردنظر، گزینه Remove Object را از منوی Object کلیک کنید. (کلیدهای میان‌بر Ctrl+R)، همچنین در صورتی‌که می‌خواهید یک موضوع را کپی کنید نیز می‌توانید از گزینه Duplicate Object در همین منو کمک بگیرید. (کلیدهای میان‌بر CTRl+D)

ـ ترتیب قرارگیری: اعمال تغییر در ترتیب قرارگیری موضوعات روی صفحه از دیگر امکانات موردنیاز برای طراحی به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌های Bring Closer Send Farther Bring to Front Send to Back، موضوعات مختلف را زیر و رو کنید!

ـ افکت انعکاس: با انتخاب هریک از موضوعات دلخواه و کلیک روی گزینه Has Reflect از منوی Object، افکت انعکاس تصویر روی موضوع انتخابی شما فعال می‌شود.

توجه: دسترسی به مجموعه موضوعات از پیش طراحی شده از سمت چپ نرم‌افزار امکان‌پذیر است، مجموعه‌ای از رنگ‌بندی‌های پرکاربرد را می‌توانید از بخش زیرین محیط کاربری مورد استفاده قرار دهید، در بالا ـ سمت چپ محیط کاربری کادری وجود دارد که پیش‌نمایشی از موضوعات انتخاب شده را نمایش می‌دهد. در صورتی‌که کلیک چپ ماوس خود را در این کادر نگه‌دارید و آن را به سمت چپ یا راست حرکت دهید، موضوع انتخابی شما تغییر اندازه خواهد داد، شما می‌توانید با استفاده از عملیات کشیدن و رها کردن هریک از موضوعات، آنها را روی صفحه پروژه حرکت دهید.


قدم پنجم ذخیره و انتشار

در پایان پس از اعمال تغییرات موردنظر و کامل شدن مرحله طراحی می‌توانید فایل پروژه مربوط را روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید تا در صورت نیاز، بتوانید به اعمال تغییرات در آن بپردازید.

برای انجام این کار ‌باید از منوی File، روی گزینه Save Project as کلیک کنید.

همچنین شما می‌توانید لوگوی طراحی شده در پروژه خود را برای انتشار روی صفحات وب یا چاپ روی کاغذ نیز در فرمت‌های استاندارد تصویری روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره کنید. برای این کار گزینه‌های مختلفی از منوی فایل قابل دسترسی است که هر کدام از آنها عبارتند از:

ـ Save Logo Image: قابلیت ذخیره‌سازی در فرمت‌های مختلف با رزولیشن 72dpi و بزرگ‌نمایی قابل تغییر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ـ Export Logo for the web: ذخیره‌سازی در فرمت‌های مختلف با قابلیت کاهش کیفیت فایل نهایی در فرمت Jpg را در اختیار شما قرار می‌دهد. (این گزینه برای استفاده از لوگو در صفحات وب مناسب است)

ـ Export Logo for Printing: تعیین فرمت فایل خروجی، مدیریت کیفیت فایل خروجی، تغییر اندازه و بزرگ‌نمایی فایل خروجی به میزان دلخواه از جمله امکاناتی است که در این بخش در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید براحتی فایل نهایی را در اندازه دلخواه ذخیره کرده و با بیشترین کیفیت ممکن آن را به چاپ برسانید. (این گزینه برای ذخیره نسخه با کیفیت لوگو برای چاپ روی بنر، سربرگ، کارت ویزیت و... کاربرد دارد)

منبع: كليك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
عالییییییی تونستم دانلودش کنم و لوگوی خودمو بسازم
Iran (Islamic Republic of)
سیدهادی ابراهیمی
۰۰:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۹
سلام من دنبال یک لوگوخاص میگردم به برندکارم بخوره،خیلی شیک وخیلی تمیز ورنگش هم بایدجذاب وگیرا باشه ومعنا ومفهوم داشته باشه باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد قاسم زارع
۱۹:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۷:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
سلام
تورو خدا لینک دانلود بزارین وگرنه از نمره مستمر من 2 نمره کم میشه التماستون می کنم
Germany
احسان
۲۰:۳۹ ۰۱ دی ۱۳۹۷
با این نرم افزار ممکنه هزاران لوگوی تکراری و کپی ساخته بشه که بدرد ثبت کردن نمیخوره. بدرد کسایی و جاهایی میخوره که کسبه های کوچیک هستن. البته اگه بشه فارسی باهاش لوگو زد
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۰:۰۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
ممنون عزیزان خبرنگار عالی بود دوستتون داریم
United States of America
پارسی لوگو
۱۳:۱۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
طراحی حرفه ای لوگو
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
باسلام
از کجا دانلود می شود
چطور فارسی می شود
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۰:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
دوستان فقط این سایت معرفی کرده که کاربزرگی است سرچ کنید از یه سایت دانلود کنید
Iran (Islamic Republic of)
مظهر
۰۰:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
ب درد نمیخوره
United States of America
سلام
۱۹:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام ...لینک دانلود برنامه کجاست اصلا ؟؟؟
France
حسین
۰۰:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسی می‌تونه برام دوتا لوگو را ترکیبی درست کنه پولشو هم میدم
United States of America
احسان
۰۲:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
پیام بدین در خدمتم طراحی لوگو و نشان تجاری
Iran (Islamic Republic of)
shaian hosini
۱۰:۵۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ممنون از برنامه وآموزش.ولی دانلود نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
گرافیست ارشد !
۱۴:۴۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۶
سلام چرااين برنامه برام دانلودنميشه؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۶
براي لوگوي فارسي 1 درصد هم مناسب نيست
Iran (Islamic Republic of)
سولماز اسدی
۱۱:۲۰ ۲۱ دی ۱۳۹۶
با سلام نرم افزار قابل دانلود نیست ویندوز من 7 است
United States of America
امید
۱۱:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
سلام نمی تونم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۰۸:۴۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
سلام،درود فراوان بر شما بابت نرم افزارتون، فوق العاده ست ،سپاس ،
فقط بفرمائید چطور میشه فارسی تایپ کرد تو محیط نرم افزار.
Iran (Islamic Republic of)
amir ali
۱۴:۳۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
لینک دانلود برنامه رو سیستم من کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
یاسر کلانکی
۱۳:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
با درود و احترام، وسپاس فراوان بابت ارایه این نرم افزار.سوال: آیا نرم افزاری با این قابلیت جهت نصب در گوشی موبایل(با سیستم عامل اندروید) موجود هست یا خیر؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزار فونت فارسی رو پشتیبانی نمیکنه نمیشه فارسی نوشت چیکار باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
سلام لینک دانلود کار نمیکنه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۵۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
لینک دانلود کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
امير از کرج
۰۹:۴۰ ۲۸ دی ۱۳۹۵
ميشه لطفا بگيد چه طوري بايد برنامه رو دانلود کرد هرکاري ميکنم نميشه
Iran (Islamic Republic of)
صدف بهادری
۱۴:۴۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
سلام . با تشکر از سایت خوبتون و برنامه هایی که معرفی میکنید .
میشه لطفا در مورد تایپ فارسی در این برنامه توضیح بدین . آیا امکان تایپ فارسی داره ؟ وقتی به صورت فارسی تایپ میکنم به صورت جداجدا و از چپ به راست مینویسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۵
یه برنامه ای برای ساخت لوگوهای حرفه ای معرفی کنید که روی اندروید قابل اجرا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۵
سلام . با تشکر از سایت خوبتون و برنامه هایی که معرفی میکنید .
میشه لطفا در مورد تایپ فارسی در این برنامه توضیح بدین . آیا امکان تایپ فارسی داره ؟ وقتی به صورت فارسی تایپ میکنم به صورت جداجدا و از چپ به راست مینویسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
سلام ببخشید من میخوام دانلود کنم میگه صفحه ی درخواستی شما موجود نمیباشد .چیشده دانلودشو برداشتین از روی سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی لازمش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام!
لینک دانلود خرابه. وقتی میزنم روش میگه صفحه درخواستی موجود نمی باشد! لطفا درستش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
ممنون دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
میخواستم بپرسم ایا این نرم افزار زبان فارسی رو ساپورت میکنه؟
چطوری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
باید انتی ویروسو خاموش کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
بهترین سایت موجود توی ایران هستین.
پاینده باشید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
سلام میه بگین که میشه تا بنر متحرک هم ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
سلام نرم افزاره خوب ساخت لوگو برای اندروید وجود داره؟ اگه هست میشه معرفی کنین؟ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
با سلام . لطفا راهنمایی بفرمایید که چرا برای سیو کردن ارجاع میده به فارس اصلی برای خرید نسخه اورجینال؟ راهی هست برای ذخیره سازی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
از من اصن فایل نصبیشم وا نمشب چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۵
با سلام
واقعا ن خسته
نرم افزارتون حرف نداشت
یه سوال:
چرا فونت فارسی رو به صورت علامت سوال یا مربع نشون میده؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۹ تير ۱۳۹۵
با سلام من این برنامه رو نصب کردم و تو دسکتاپم اومده اما وقتی روش کلیک میکنم یک صفحه کوچیکی میاد و میگهFIRST NAME وLAST NAME وCOMPANY وproduct registration key رو وارد کن من چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۵
باسلام
بسیار عالی بود خداخیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۵
خداییش حرف نداره. واقعا عالیه.
خیلی ممنون از باشگاه بخاطر معرفی این برنامه...
موید باشین....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۵
ممنون عالیه
تشکر
Germany
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۵
سلام رمز می خواد چیکار باید کرد چی جوری باید رمز داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۵
برنامه ی خوبی بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۷ تير ۱۳۹۵
سلام.سایت خوبیه
من میخوام یه text فارسی بنویسم منتها فونت فارسی نداره..باید چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۳ تير ۱۳۹۵
سلام شما باید از فارسی نگار استفاده کنید سرچ کنید میاره خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۶ تير ۱۳۹۵
چرا دانلود نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۵
بهترین سایته ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
سلام ما که نمی تونیم ازش استفاده ای ببریم لطفا یه نیم نگاهی به لینک دانیودش بندازید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام لیک دانلود متاسفانه خراب شده لطفا بررسی کنید .در ضمن فارسی پشتیبانی میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
خیلی ممنون اگه میشه نرم افزار طراحی عکس هم بزارید
Germany
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام مرسی از برنامه خوبتون میخوام ی عکس پس زمینه قرار بدم بعد ارمو بسازم فرمت عکس باید چی باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
سلام لطفا بگید رمزشش برا نصب چیه تا ما هم از این برنامه لذت ببریم
Netherlands
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
آقاااااااااااااااااااا دمتتتتتتتت گرم خیلی عالیهههههه پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
من پوشه ای به نام Keygen نمی بینم لطفا کمکی برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۰۶ دی ۱۳۹۴
چرا جواب دوستان که گفتن فارسی اعمال نمی شه رو ندادید
منم مشکلم همینمه .باید ازچه طریقی اقدام کنم
یا اصلا فارسی رو ساپورت نمی کنه
منتظر جواب هستم .ممنونم هرچه سریعتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
با سلام ... ممنون از مطلب عالیتون ... فقط میشه در زمینه ی فارسی سازی متون راهنمایی کنید؟ ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
خیلی خیلی خوب بود
واقعاعالیه ا
من برای سایتم یه لوگوی خوبی طراحی کردم بسیاررررررممممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
توروخدااااا یکی ب من بگه چه جوری نصبش کنم واسه من فقط پوشه سریالش باز میشه بقیه باز نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
با سلام
دوستان از برنامه فارسی ساز مریم کمک بگیرین احتمالا مشکل حل بشه من برای کارای فتوشاپم ازش استفاد میکنم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
سلام
ممنونم از برنامه مخصوصا سایت خوبتون
این برنامه عالیه فقط یه مشکل داره اونم اینه که اگه توش فارسی بخوایم تایپ کنیم به مشکل میخوریم.
راه حلی هس برای این موضوع؟ یا اگه برنامه ی دیگه ای میشناسین که قابلیت تایپ فارسی داره خواهشمندم اسم اون نرم افزارو بهم بگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
در یک کلام دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
دانلودش که کردم یک صفحه اومد میگه پسور چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
ببخشید چطوری میشه jpg سیو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۴
ببخشید رمز ورودیش چیه
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۲:۳۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
فونت فارسی تعریف نشده براش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
فارسی می خوام :(
Germany
لیلا
۲۳:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
واقعا ممنونم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
azin
۱۲:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
ممنون. عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مخمد
۰۲:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
من هر چی سریالش رو میزنم اون نیست
Iran (Islamic Republic of)
MAHTAB
۱۹:۲۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
سلام من میخوام که لوگویی رو که ساختم رو روی عکسی که میخوام بذارم ولی نمیشه..ممنون میشم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
jojo
۱۵:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۴
عااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۲ تير ۱۳۹۴
مسخرس !
Iran (Islamic Republic of)
MOHAMMAD
۱۴:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
دستتون درد نکنه خسته شدم از بس آنلاین لوگو طراحی کردم .......دمتون گرم


ARYAN
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سلام
سپاسگزارم
خیلی عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد1710
۱۳:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
میشه لوگوهایی که ساختم رو تبدیل JPEG کنم اگه میشه تورو خدا بگید
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۸:۴۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون.عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بسیار عالیه واقعاااا تشکر ولی اگه آموزش استفاده ازش رو هم می دادید نور علی نور می شد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی برات پور اول
۱۶:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خیلی خیلی ممنون نرم افزار بسیار عالی هستش متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
mah
۱۴:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووود ممنووووووون
Iran (Islamic Republic of)
راحیل
۲۳:۲۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی عالی بود. ممنون ازتون. یه نرم افزار همینطوری ساده واسه طراحی سربرگ و ست اداری هم اگه دارید میشه بذارید لطفا"؟ ممنون از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
ینا
۱۹:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
سلام من این برنامرو نصب کردم بعد حالا یک صفحه ایی اومده فرست نیم با لست نیم میخواد بهش میدم امانمیره چیکلار کنمم؟
Iran (Islamic Republic of)
سوما
۰۹:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
واقعا عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
taranom
۱۰:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام
من نصب کردم طراحی هم تموم شد ولی ذخیره نمیشه
چه کار کنم؟؟؟
و با چه پسوندی باید ذخیره کنم؟
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
taranom
۱۰:۴۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام
من نصب کردم طراحی هم تموم شد ولی ذخیره نمیشه
چه کار کنم؟؟؟
و با چه پسوندی باید ذخیره کنم؟
لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۱:۴۷ ۰۲ دی ۱۳۹۳
واقعا ممنون نرم افزار واقعا جالبه ، خسته نباشی :)
Iran (Islamic Republic of)
عرشیا
۱۴:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۳
سلام علیکم.
من در حال دانلود برنامه هستم تا ببینبم چی میشه ایشالا که در نصبش ب مشکل بر نخورم.ولی واقعا برنامه خ.بی قبلا باهاش کار کردم به دلیل تعویض میندوز پاک شده.فلا مرسی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۵۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۳
سلام
من هر کاری میکنم نمیتونم واردش بشم اون چیزایی هم که میخواد میزنم بازم نمیشه
لطفا راهنمایی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۲۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
من هر کار میکنم توی پس زمینه چند تصویر نمیاد فقط تصور جایگزین میشه
Iran (Islamic Republic of)
هاله
۲۱:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
فارسی نداره؟
چه کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
morteza
۲۱:۱۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
سلام
ضمن عرض خسته نباشيد خدمت دست اندركاران اين سايت كمال تشكر را از اين وب سايت خوب و به روزتان دارم.
Japan
سهیل
۱۹:۴۴ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
سلام من الان دان کردم ولی هیچکدوم از سریال ها نمیخوره و حتی من انتی ویروس هم ندارم لطفا اگر میشه جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۸:۵۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
سلام من الان دان کردم ولی هیچکدوم از سریال ها نمیخوره و حتی من انتی ویروس هم ندارم لطفا اگر میشه جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
سلام و درود.موقع نوشتن فونت فارسی مشکل به هم میزنه و کلمات رو جدا از هم مینویسه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۳
عالیییییییییییییییییییی بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا ماهدشت
۱۷:۴۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
بسارعالي از شمابسيارممنونم كه اين اطلاعات رادر دست ما ميگذاريد
Iran (Islamic Republic of)
امیز تالک
۱۵:۰۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
ممنون از نرم افزارتون......قابلیت داره تا بدون استفاده از شکل آماده بتونیم لوگو بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
فارسی نمی شه
۱۲
آخرین اخبار