رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان سرپيشه خبرداد:

وقف با نیت کمک به فقرا و امور قرآنی

حجت الاسلام علي سنجري گفت: 52 هزار متر زمین زراعی با 3 هزار اصله درخت زرشک بانیت کمک به فقرا و امور قرآنی وقف شد.

"حجت الاسلام علی سنجری" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سر بیشه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه معارف باشگاه خبرنگاران گفت: محمد علی کلنگی خواه سر بیشه در اقدامی خدا پسندانه اموال خود را جهت کمک به فقرا فعالیتهای قرآنی و عزاداری امام حسین(ع) و ساخت مسجد و حسینیه وقف کرد.

علی سنجری افزود: از جمله این موقوفات یک قطعه زمین مشجر و زراعتی با 1500 اصله نهال زرشک به مساحت بیست و شش هزار و یکصد و نود و هفت متر مربع بانضمام 8 ساعت آب از مدار 16 شبانه روز چاه کشاورزی این واقف خیر اندیش است که جهت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم در امین آباد- ساخت و ساز مسجد و حسینیه امین آبادیها هزینه های جاری و فعالیتهای قرآنی درشهرستان سر بیشه وقف گردیده است.

وی ادامه داد: موقوفه دوم محمد علی کلنگی خواه سر بیشه یک هکتار زمین مشجر با 500 اصل نهال زرشک بانضمام یک شبانه روز از چاه کشاورزی امین آباد است که جهت مصارف عمرانی و فرهنگی مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان سر بیشه وقف شده است.

وی خاطر نشان کرد: یک قطعه زمین مشجر با 1000 اصل نهال زرشک به مساحت بیست و شش هزار و یکصد و نود و هفت متر مربع سومی موقوفه این واقف خیر اندیش است.

بانضمام 8 ساعت آب از مدار 16 شبانه روز چاه کشاورزی جهت فقرا و افراد بی بضاعت تحت پوشش موسسه خیریه مهر طه سر بیشه و در صورت انحلال عموم فقرا وقف گردیده است و ارزش تقریبی این موضوعات را شش میلیارد و پانصد هزار ریال برآورد کرده است. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار