نیروی زمینی سپاه پاسداران، در بیانیه‌ای به مناسبت 26 مرداد ماه تصریح کرد: صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سرخم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنيتی باشگاه خبرنگاران، نیروی زمینی سپاه پاسداران در گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

26 مرداد سالروز ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و دربند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان‌های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند، و چه زیبا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در وصف آنان فرمودند: «شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمنان شدید.».

آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگرانه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سرخم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز عزیز را به آزادگان سرافراز و خانواده‌های صبورشان تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی این عزیزان را از پیشگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار