اخبار تيم فوتبال استقلال؛

آندو می رسد يا نمی رسد/ از پاداش خبري نيست

استقلال برای رفتن به مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان آسیا باید بوریرام را شکست دهد از طرفی این 2 تیم چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند، با این حال حواشی پیرامون استقلال وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حالي که استقلال براي رفتن به مرحله نيمه نهايي در ليگ قهرمانان آسيا بايد به مصاف تيم بوريرام تايلند برود  اما حواشي زيادي دامن گير اين تيم شده که در زير به برخي از آنها مي پردازيم.



*فیزیو تراپی چند نوبته تیموریان


آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا نتوانست مقابل داماش گیلان به میدان برود و حالا هم که چند روز دیگر آبی پوشان بازی مهم و حساسی پیش رو دارند احتمال دارد وی در دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا غایب باشد.
با این حال تیموریان در چند نوبت فیزیو تراپی و آب درمانی مي کند تا هر چه زودتر شرایط ایده آل را بدست آورد.
البته پزشکان استقلال روند درمانی آندو را مثبت اعلام کرده اند و بعید نیست این هافبک ملی پوش چهارشنبه شب مقابل نماینده تایلند به میدان برود.



*پخش فیلم بازی بوریرام در کمپ حجازی


امروز ساعت 16 امیر قلعه نوعی به همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم در کمپ ناصر حجازی جمع شدند و فیلم بازیهای بوریرام را تماشا و آنالیز کردند تا روی نقاط ضعف این تیم در تمرین امروز کار کنند تا آبی پوشان پایتخت با تمام قوا به میدان بروند.



*سه شنبه آغاز اردوی استقلالی ها

سه شنبه اردوی استقلال شروع می شود. آبی پوشان بعد از تمرین شان به هتل خواهند رفت البته هنوز مشخص نیست که شاگردان امیر قلعه نوعی در کدام هتل مستقر می شوند و اردوی پیش از بازی با بوریرام را آغاز می کنند.



*از پاداش خبری نیست


استقلالی ها پس از اینکه امتیازشان کسر شد از صدر جدول به مکان دوم در جدول لیگ قرار گرفتند. استقلالي ها در چند هفته اخیر نتایج مطلوبی کسب کردند و توانستند حریفان خود را یکی بعد از دیگری شکست دهند اما نکته قابل توجه اینجاست که بازیکنان هیچ پاداشی نگرفتند و خبری هم از دریافت وجه نقد نیست. البته شاید اگر آبی ها بوریرام را شکست دهند مدیرعامل باشگاه استقلال پاداشی را برای استقلالی ها در نظر بگیرد.



*غیبت جمشیدیان مقابل نماینده تایلند


احمد جمشیدیان تنها مصدوم استقلال است که به طور قطع به بازی با بوریرام نمی رسد وی در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی است تا هر چه زودتر شرایطش به حالت اولیه بازگردد. البته احتمال دارد ساموئل و بیک زاده هم کامل در بازی به میدان نروند و فقط یک نیمه با پیراهن استقلال مقابل بوریرام تايلند بازی کنند./مح
برچسب ها: استقلال ، آندو ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار