سایت آموزشی رایگان؛

مکتب خانه اینترنتی، جایی برای یاد دادن و یادگرفتن

در این سایت می توانید با استفاده از ویدئوهای آموزشی، دروس مدرسه، دانشگاه و سایر مهارت ها را فرا بگیرید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، امروزه با استفاده از رایانه و اینترنت دیگر نیازی نیست تا برای یادگیری دروس مدرسه، دانشگاه یا سایر مهارت ها شال و کلاه کنید و در کلاس های آموزشی حاضر شوید، چرا که بسیاری از پایگاه های اینترنتی داخلی و خارجی این کار را برای شما انجام می دهند.
 
"مکتب خونه" یکی از این سایت های آموزشی است که با کمک فایل های تصویری و ویدئویی دروس مختلف را آموزش داده و پس از اتمام هر درس برای تثبیت موضوع آن در ذهن، با طرح سئوالات چند گزینه ای از شما آزمون می گیرد.
 
دانشگاه های صنعتی اصفهان، شریف و تهران با سایت مکتب خونه همکاری کرده و دروس مختلفی از جمله زیست شناسی، اقتصاد خرد و کلان، الکترونیک، ریاضیات مالی، مکانیک کوانتومی، مدارهای الکتریکی، آمار، مثلثات، هندسه، حسابان، جبر، آزمایشگاه شیمی، فیزیک کلاسیک، بانکداری و پول، ریاضیات گسسته، بیوفیزیک، کیهان شناسی، شبکه مخابرات داده، دینامیک ماشین و برنامه نویسی وب در این سایت آموزش داده می شوند.
 
آموزش نرم افزارهای کاربردی و حرفه ای مانند فتوشاپ، اتوکد و Matlab و نیز ویدئوهای دروس دانشگاه های برتر دنیا از جمله دانشگاه استنفورد، کورنل و MIT از دیگر مطالب موجود در مکتب خونه به شمار می روند.
 
همچنین در این سایت بخشی به نام انجمن وجود دارد که به دانشجویان امکان پرسش و پاسخ در خصوص مطالب هر کلاس را می دهد و دانشجویان دیگر نیز می توانند در بحث های علمی شرکت کرده و به سئوالات جواب دهند.
 
گفتنی است عضویت و آموزش در سایت مکتب خونه کاملاً رایگان بوده و برای استفاده از خدمات این پایگاه اینترنتی می توانید به آدرس maktabkhooneh.org مراجعه کنید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۱۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید بی زحمت میشه جلسات بعدی مدار۱را هم در سایت بزارید
آخرین اخبار