فصل جديد كاري جامعه روحانيت مبارز آغاز شد

حل معماي حضور ناطق نوري در جلسات روحانيت مبارز

يك عضو جامعه روحانيت مبارز از آغاز فصل جديد فعاليت اين حزب خبر داد و گفت: دكتر روحاني موافقت خود را جهت حضور در جلسات جامعه روحانيت مبارز اعلام كرده است.

"حجت الاسلام سید رضا اکرمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز حدود یک ماهی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان و مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری جلسات هفتگی خود را برگزار نکرده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: انشاءالله هفته آینده جلسه‌ای با حضور اعضای جامعه روحانیت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز جامعه روحانیت به تعیین سخنگو گفت: متاسفانه انعکاس فعالیت جامعه روحانیت مبارز به دلیل نبود سخنگو به خوبی انجام  نمی‌شود و برای طرح مواضع این تشکل تعیین سخنگو ضروری است.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه افزود: جامعه روحانیت مبارز باید در فصل جدید کاری خود به مباحثی نظیر افزودن اعضای جدید، تعیین سخنگو، فعال تر شدن در عرصه کاری بپردازد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حجت الاسلام دکتر روحانی در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت خواهد کرد؟ اظهار داشت: دکتر روحانی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت محسوب می‌شوند و طی دیداری که هیئت هشت نفره از سوی جامعه برای عرض تبریک به دیدارشان رفتند، موافقت خود را برای حضور در جلسات ابراز داشتند.

وی همچنین در تشریح دعوت از آیت الله هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری در جلسات هفتگی جامعه روحانیت، بیان کرد: در گذشته اعضای این تشکل خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پیدا می‌کردند اما مدتی است که این نشست‌ها منتفی شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: از آقایان امامی کاشانی و ناطق نوری هر هفته برای شرکت در جلسات هفتگی دعوت به عمل آمده، اما به دلیل نظرات خاصی که در ارتباط با جامعه روحانیت مبارز دارند؛حضور نیافتند لذا تاکنون نیز یخ‌ها آب نشده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اکرمی ، عرصه ، کاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار