افزایش تدابیر امنیتی ارتش مصر از بیم فرار زندانیان

یک منبع امنیتی در استان القلیوبیه تاکید کرد: نیروهای امنیتی بامداد امروز همه افرادی که در بازداشت گاه ها و مراکز حبس موقت به سر می بُردند را به زندان های عمومی انتقال دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه الاهرام، این منبع افزود: مسئولان تدابیر امنیتی در سراسر استان القلیوبیه اتخاذ کرده اند و همه زندانیان را در زندان های عمومی تقسیم کرده اند و این اقدام از بیم تکرار حادثه شورش یا اقدام غیر قانونی پس از حوادث زندان ابوزعبل است.
منبع مصری بیان کرد: همه سلاح ها و مهمات ازمراکز  و کلانتری ها به اردوگاه ها در شبرا الخیمه منتقل شده است و فقط افرادی که وظایف امنیتی دارند سلاح در اختیار دارند و این اقدام به منظور جلوگیری از سرقت سلاح همانند قبل است.
این منبع افزود: اقدامات امنیتی در اطراف مراکز حساس تشدید شده است و نیروهای امنیتی در برابر زندان ها، مراکز پلیس، ایستگاه های برق، سوخت ،بانک ها و شرکت های صرافی مستقر شده اند و دوربین های ویژه هر گونه تحرک غیر قانونی را به شدت رصد می کنند.
منبع مصری اظهار داشت:  دستگاه های امنیتی در القلیوبه در اطراف زندان های القناطر، ابوزعبل و راه های منتهی به آن حالت فوق العاده اعلام کرده اند و بر حضور خود در راه های منتهی به زندان المرج پس از تلاش نافرجام فرار تعدادی از زندانیان وابسته به گروه اخوان المسلمین افزوده اند و علاوه بر نصب کمین هایی در اطراف زندان ها، گشتی های پلیس و ارتش مشغول گشت زنی گسترده هستند.
منبع فوق افزود: این در حالی است که همزمان با تحولات جاری نیروهای امنیتی در منطقه روستای ابوسنه وابسته قلیوب و مبادی ورودی شهر شبرا الخیمه مستقر شده اند و تانک ها و زره های پوش های ارتش و ده ها نفر از نظامیان در مقابل منطقه  المصانع برای مقابله با حوادث غیر مترقبه مستقر شده اند.
برچسب ها: بین الملل ، مصر ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار