رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این عین جهل است که برخی در داخل می‌گویند برای رفع مشکلات باید به دنبال دادن امتیاز به دشمن بود و این افراد ابله هستند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنيتی باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهاردهمین اجلاس سراسری اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش آموزش عالی و پژوهشی کشور در سالن اجتماعات حرم مطهر رضوی، با تاکید بر جایگاه علم در دین مبین اسلام اظهار داشت: چشم همگان به اساتید و ثمره و نتیجه کار علمی آنان است.

وی با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ما بلندترین قله‌های کرامت و عالی‌ترین آرمان‌ها را مبتنی بر دین مبین اسلام به بشریت عرضه داشته و در این راه صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص به اقدامات ایثارگرانه ملت از سویی و خباثت دشمنان از سوی دیگر اشاره کرد و افزود: پیروزی نهایی جبهه حق نیازمند قدرت است و علم مبتنی بر اسلام، کمال مطلقی است که این پیروزی را تحقق می‌بخشد.

سردار نقدی عامل اصلی را در تکیه بر علم، قدرت خواند و خاطرنشان کرد: آنچه در اقتدار سیاسی و اقتصادی عامل تعیین کننده بوده و پیشرفت‌ها را در تمامی شئون رقم می‌زند، پیشرفت علمی است.

وی ادامه داد: محوری که در تمام شرایط و تهدیدات عامل اصلی موفقیت است علم می‌باشد و موفقیت‌های ما نیز در عرصه‌های گوناگون در سایه علم و دانش بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، فتنه 88 را تهدیدی بزرگ برشمرد و تصریح کرد: صبر و تحمل عالمانه و هدایت‌های هوشمندانهٔ ولایت بود که از دل تهدید و خطر، پیروزی بزرگ ملت را در سال 88 رقم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه با اشاره به اتفاقات هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام ملت و دنیا به صورت زنده شاهد بودند کسانی که در مرکزیت ستاد کاندیداهای ناکام بودند همگی تقلب را دروغی بزرگ خوانده و خود را از فتنه مبرّی دانستند.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته در مجلس، حق و حقیقت بار دیگر آشکار شده و حقانیت نظام از سویی و مجرم بودن عوامل فتنه که آن حادثه زشت را مرتکب شدند از سوی دیگر؛ بیش از پیش مشخص شد.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانشان به اتفاقات مصر اشاره و تصریح کرد: هیچ کس شک ندارد که اخوان المسلمینی ها به دنبال نابودی اسرائیل هستند اما از آنجا که آنان علم و دانش سیاسی مبتنی بر اسلام را نداشتند لذا شکست خوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین علم سیاسی غرب را عین جهل دانست و افزود: علم شکست خورده غرب نتوانست هیچ یک از مشکلات معیشتی و اخلاقی و حتی سیاسی غرب را حل کند.

وی با اشاره به اتکای حضرت یوسف در قحطی آن روزگار و توجه آن پیامبر به خودکفایی داخلی تاکید کرد: این عین جهل است که برخی در داخل می‌گویند برای رفع مشکلات باید به دنبال دادن امتیاز به دشمن بود و این افراد ابله هستند.

سردار نقدی در همین خصوص تصریح کرد: جاهل هستند چون ظرفیت عظیم مردمی ایران اسلامی را که گاه آن ظرفیت در جهان بی نظیر است برای حل مشکلات داخلی بکار نمی‌گیرند و علم بکارگیری آن را ندارند، به عنوان مثال برای حل مشکل غذا در کشور اگر فاصله بین کشاورز یا باغدار نمونه با سایر کشاورزان و باغداران را که مسئله کار علمی در کشاورزی و باغداری است کم نماییم بخش عمده ای از مشکلات غذایی مردم حل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج درباره دلیل ابله خواندن این افراد توضیح داد: آنانی که دم از امتیاز دادن به دشمن می‌زنند فقط کافی است به عاقبت کشورهایی که برای حل مشکلات اقتصادیشان به دشمن امتیاز دادند نگاه کرده و عبرت بگیرند، چرا که نه تنها وضع اقتصادی مردم و کشورشان بهبود نیافته است بلکه بسیار بدتر شده است.

وی با یادآوری مطالبه امام خامنه‌ای از دانشگاه‌ها مبنی بر پیگیری حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مسائل اقتصادی را باید با ظرفیت‌های داخل حل کرد که کلید حل مشکلات تکیه بر علم و دانش است و کار علمی در دانشگاه باید با روحیه جهادی انجام پذیرد.

گفتنی است در این اجلاس که با حضور هزار نفر از اساتید نخبه سراسر کشور برگزار شد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تلاش‌های "کامران دانشجو" وزیر سابق علوم و عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتید تقدیر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار نقدی ، بسیج ، فتنه ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار