شهروندان منطقه 4 با راه های مقابله با حوادث غیر طبیعی آشنا می شوند

رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 4 گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه اقدام به برگزاری مانور آمادگی و مقابله در برابر زلزله با رویکرد تخلیه و اسکان اضطراری کرد.

محمد علی فیاض در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور تعامل بین سازمانی و ایجاد آمادگی در بین اعضای ستاد عمومی و تخصصی ناحیه 7 و همچنین برقراری ارتباط موثر در زمان بحران های طبیعی و انسان ساز این  ستاد اقدام به برگزاری مانور آمادگی و مقابله در برابر زلزله با رویکرد تخلیه و اسکان اضطراری در ناحیه مذکور کرد.
رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 4 ادامه داد: در جریان این مانور اعضای ستاد عمومی و تخصصی پس از تمرین پناه گیری در نقاط امن به سمت محوطه ناحیه هدایت و تخلیه اضطراری ساختمان ناحیه را انجام دادند و در همین راستا چادری جهت اسکان اضطراری حاضرین بر پا شده و پرسنل و مسئولین با نحوه بر پایی آن آشنا شدند.
فیاض تصریح کرد:
به منظور ارزیابی عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه تمام پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران سطح منطقه بر اساس کارکردهای پیش بینی شده مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت و مستندات مربوط به عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه از سال 90لغایت 92 از سوی جانشین شهر دار در ستاد مدیریت بحران منطقه و کارشناسان ستاد ارائه شد.
وی خاطر نشان کرد: در این بازدید که به سرپرستی معاون آمادگی عملیات و امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد و نهایتاً در جلسه جمع بندی نتیجه بازرسی و بازدید ها به منظور ارتقاء عملکرد ستاد و بهبود نقاط قوت گزارش شد./ف
برچسب ها: مقابله ، حوادث ، طبیعی ، فیاض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار