کاشان/

استقبال از ازدواج‌های 850 هزار تومانی در کاشان

مدیرعامل مؤسسه خیریه الزهرا(س) کانون ازدواج آسان جوانان کاشان از برگزاری دو هزار و 278 مراسم عقد و جشن عروسی 850 هزار تومانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر پایواره دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 87 تاکنون یک هزار و 80 مراسم عقد و عروسی و یک هزار و 198 مراسم جشن عروسی 850 هزار تومانی برای 300 نفر میهمان توسط مؤسسه خیریه الزهرا(س) کانون ازدواج آسان جوانان کاشان برگزار شده است.

وی با اشاره به آغاز تأسیس مؤسسه خیریه الزهرا(س) کانون ازدواج آسان جوانان کاشان از سال 87 افزود: در سال 87 تعداد 40 ازدواج، سال 88 تعداد 266 ازدواج، سال 89 تعداد 289 ازدواج، سال 90 تعداد 265 ازدواج و در سال 91 تعداد 220 ازدواج توسط این مؤسسه برگزار گردیده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه الزهرا(س) کانون ازدواج آسان جوانان کاشان، یادآور شد: هزینه مراسم عقد و عروسی در سال 87 برای 100 میهمان 200 هزار تومان بود که این میزان در سال جاری 450 هزار تومان است.

وی، تمامی مراسم ثبت ازدواج رسمی و اجرای عقد، تالار پذیرایی مجهز به اتاق عقد، کارت دعوت مراسم در طرح‌های متنوع، لباس عروس در طرح‌ها و مدل‌های روز، آرایشگاه، اتومبیل عروس با تزئین گل، فیلمبرداری، پذیرایی با میوه و شیرینی از 300 نفر میهمان را از جمله خدمات مؤسسه خیریه الزهرا (ع) با مبلغ 850 هزار تومان برشمرد.

پایواره همچنین از انجام 280 مشاوره قبل از ازدواج و 675 مشاوره در حین ازدواج از ابتدای فعالیت این مؤسسه تاکنون خبر داد و ابراز داشت: مشاوره‌های انجام شده به مدت هشت ساعت برای زوج‌های جوان برگزار شده است.

وی، همسریابی را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه ذکر و عنوان کرد: با فعالیت این بخش زمینه ازدواج موفق 930 دختر و 275 پسر فراهم شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه الزهرا(س) کانون ازدواج آسان جوانان کاشان مدت زمان ثبت‌نام تا برگزاری مراسم ازدواج را حداقل یک ماه و حداکثر دو ماه دانست و خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه الزهرا(س) برای برگزاری مراسم جشن عروسی با 10 تالار عروسی، چهار گل فروشی، 50 آرایشگاه و اتحادیه فیلمبرداران و عکاسان این شهرستان همکاری دارد.

وی تأکید کرد: ارزان بودن جشن‌های برگزار شده توسط این مؤسسه به معنای بی‌کیفیت بودن خدمات نیست بلکه همکاری خیران از صنوف مختلف موجب کاهش هزینه جشن‌ها می‌شود.

پایواره، خدمات مؤسسه خیریه الزهرا(س) را ویژه عموم طبقات جامعه دانست و یادآور شد: از ابتدا تا انتهای خدمات و مراسم هیچگونه نام و نشانی از مؤسسه ملاحظه نمی‌شود.

وی همچنین تهیه برخی از اقلام جهیزیه برای زوج‌های جوان را یکی دیگر از فعالیت‌های مؤسسه خیریه الزهرا(س) کانون ازدواج آسان جوانان کاشان اعلام کرد و گفت: تاکنون برای 180 نفر از زوج‌های جوان برخی از اقلام جهیزیه به صورت رایگان تهیه و پرداخت شده است و برای 45 نفر دیگر نیز برخی از اقلام جهیزیه با قیمت بسیار مناسب تهیه شده است.

به گفته وی؛ طرح ابتکاری ازدواج آسان برای نخستین بار به منظور مقابله عملی با تهاجم فرهنگی، احیای سنت حسنه نبوی ازدواج و اصل دهم قانون اساسی توسط کانون ازدواج آسان جوانان و ستاد تأمین جهیزیه وابسته به مؤسسه خیریه الزهراء(س) در کاشان انجام می‌شود.
برچسب ها: کاشان ، ازدواج ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.