قم/

عملیات اجرایی فاز دوم شهرک صنعتی ثامن الائمه (ع) قم آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی فاز دوم شهرک صنعتی ثامن الائمه (ع) قنوات خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، روح‌الله ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به استقبال قابل توجه فعالان بخش صنعت چوب و درودگری استان از شهرک صنعتی ثامن الائمه (ع) عملیات آماده‌سازی فاز دوم شهرک در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مراسم رسمی افتتاح این شهرک در خردادماه سال جاری با حضور استاندار قم برگزار شده بود، افزود: شهرک صنعتی ثامن الائمه (ع) که در منطقه قنوات قم واقع شده است با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی و تخصصی بودن مورد استقبال و توجه تولیدکنندگان قمی قرار گرفت به گونه‌ای که در کمترین زمان ممکن در فاز نخست آن 57 واحد صنعتی در فاز نخست در وسعت 40 هکتار مستقر شده و در حال آماده‌سازی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: ‌برای آماده‌سازی فاز دوم این شهرک که شامل تسطیح خیابان‌ها، جدول‌گذاری،‌ عملیات خاکی، زیرسازی و اجرای زیراساس بوده بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: فاز دوم این شهرک به مساحت 60 هکتار است که امیدواریم در کمتر از یک سال عملیات آماده‌سازی آن به اتمام رسیده و کار واگذاری زمین به متقاضیان و استقرار واحدهای صنعتی در آن انجام شود.

ابراهیمی تصریح کرد: پیش از این عملیات شبکه توزیع آب خیابان‌های اصلی شهرک در فاز اول و دوم انجام شده است که در آینده‌ای نزدیک شبکه خیابان‌های فرعی آن هم اجرا خواهد شد./ع

برچسب ها: قم ، آغاز ، فاز ، دو ، شهرک ، صنعتی ، ثامن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.