حجت‌الاسلام انصاری:

ارتش در امور قرآنی پیشتاز است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه به تعداد سنوات انقلاب اسلامی، مسابقات قرآنی در ارتش برگزار شده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان توانمند نظام، این افتخار را دارد که در امور قرآنی پیشتاز است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنيتی باشگاه خبرنگاران، مراسم تجلیل از اساتید و معلمین قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) امروز با حضور امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدعلی انصاری" رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه و جمعی از اساتید و معلمین قرآنی در سالن شهید مطهری ستاد قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری در این مراسم گفت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که در ادامه ماه ضیافت الهی توفیق داریم در جمع اساتید و مربیان بزرگوار قرآن کریم و فرماندهان و مسئولین قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) هستیم و در محفلی سخن می‌گویم که متعلق به قرآن است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه اظهار داشت: امروز به برکت جمهوری اسلامی قرآن در صحنه زندگی مردم قرار گرفته است و همه مردم از تمامی اقشار جامعه افتخار شاگردی در مکتب قرآن را دارند و باید از خداوند، تعالی روح بلند امام عزیز را بخواهیم که این عزت قرآنی را با هدایت خود برای ما به ارمغان آوردند و همچنین عرض ارادت داشته باشیم به محضر مقام معظم رهبری که شاگرد خلف حضرت امام(ره) که امروز سکان‌دار ایجاد فضای قرآنی و معنوی در جامعه ما هستند.

وی در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یکی از بازوان توانمند نظام با درک این موضوع که باید در پناه قرآن از مردم و کیان میهن اسلامی دفاع کند، این افتخار را دارد که در امور قرآنی پیشتاز است و به تعداد سنوات انقلاب اسلامی مسابقات قرآنی در ارتش برگزار شده است.

حجت‌الاسلام انصاری قرآن را یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی دانست و بیان داشت: هیچ دین، آئین و امتی چنین نعمت ارزشمندی ندارد چنانکه خداوند متعال در قرآن فرموده‌اند اوّلین معلم و معرف قرآن خود خداوند رحمان است و پس از آن وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(س) هستند و این نشان از ارزش مربیان قرانی دارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز در ارتش همه اقشار و گروه‌ها در برابر قرآن زانو می‌زنند و در کنار تعالیم نورانی کلام وحی کار خود را آغاز می‌کنند و در ماه مبارک رمضان که ماه بهار این کتاب الهی است همه در کنار این سفره پر فیض با افتخار و علاقه تلمذ می‌کنند و این سند افتخاری است برای ارتش.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از اساتید و معلمین قرآنی ماه مبارک رمضان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار