امیرعلی دانایی تحقیر می شود

با پخش قسمت چهل و چهارم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی،مخاطبان شاهد حضور شخصیت های مختلف سریال همچون: عالیه، فرخ، صمصام، مه لقا و ژان در تهران خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت چهل و چهارم کلاه پهلوی که جمعه اول شهریورماه پخش خواهد شد، میرزا رضا پس از تشییع جنازه همسرش فروغ به همراه بزرگان شهر به دیدار حاجی خان می رود. همچنین عالیه نیز به همراه کریم به تهران نقل مکان کرده و اداره کارگاه خیاطی که کریم به تازگی به راه انداخته را به عهده می گیرد. مواجهه فرخ با بلانش نیز از دیگر رویدادهای این قسمت است. همچنین فرخ که در قسمت های گذشته با همسرش شادی درگیر شده بود، در این قسمت طی ماجرایی از سوی خانواده شادی به شدت تحقیر می شود. «جمشید شاه محمدی» بازیگر نقش آقای مستشارنیا (پدر شادی) در این قسمت ایفای نقش خواهد کرد.

در آستانه پخش قسمت 44 این سریال، گروهی از مخاطبان کلاه پهلوی با حضور در شهرک سینمایی غزالی، از روند ساخت این سریال بازدید خواهند کرد. این گروه از مخاطبان در طول ماههای گذشته با انتشار نظرهای مختلف در سایت کلاه پهلوی و نیز شرکت در مسابقه نقدنویسی این سریال، به جمع علاقمندان کلاه پهلوی پیوسته بودند و چهارشنبه سی ام مرداد ماه، گروهی از این مخاطبان به دعوت روابط عمومی سریال، در پُشت صحنه کلاه پهلوی حاضر و با سازندگان این سریال گفت و گو خواهند کرد.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 12 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار