تمرین تیم ملی والیبال پشت دربهای بسته

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان امروز سه شنبه 29 مرداد ماه سومین جلسه تمرینات آماده سازی خود را در سالن محل برگزاری رقابتهای جهانی دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ تیم ملی والیبال جوانان کشورمان که برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله های جهان بامداد روز گذشته به کشور ترکیه سفر کرده بود عصر امروز سومین جلسه تمرینی خود را در سالن محل برگزاری رقابتهای جهانی پشت دربهای بسته انجام داد.

ملی پوشان کشورمان طبق برنامه ریزی انجام شده امروز ابتدا به مدت یک ساعت در سالن وزنه برنامه های بدنسازی را زیر نظر فرهاد نفر زاده(سرمربی) و طاهرگرافر(مربی بدنساز) دنبال کرده و سپس در سالن مسابقه به کار توپی پرداختند.
 

بنا به گفته محمد شبان خمسه مربی تیم ملی والیبال کشورمان؛ از زمانی که وارد ترکیه شده ایم 3 جلسه تمرین را به طور مرتب و منظم پشت سر گذاشته ایم. خوشبختانه ملی پوشان از نظر هماهنگی با شرایط اقلیمی کشور میزبان مشکل خاصی ندارند؛ چون روز گذشته نخستین برنامه تمرینی را در یکی از پارکهای نزدیک هتل محل اقامت به صورت نرمشی دنبال کردند.

وی افزود: امروز برنامه های تاکتیکی را براساس آنالیزی که از بازیکنان و عملکرد آنها داشتیم که شامل یکسری برنامه های مشخص روی ارنج های مختلف تیم است را به صورت عمومی دنبال کردیم./زر
برچسب ها: تمرین ، والیبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار