رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد:

ارتقای کیفیت و کمیت در آموزش پژوهش از اولویت های دانشگاه آزاد است

ارتقای کیفیت و کمیت در آموزش و پژوهش از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی در دوره ریاست من بوده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛فرهاد دانشجو ،ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در شصت و هفتمين اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در واحد نجف آباد این دانشگاه برگزار شد با تقدیر با حضور سید حسن خمینی در این اجلاس گفت: وي برای اولین بار در این اجلاس حضور دارد و از دو جهت عزیز هست یکی به دلیل یکی اینکه مجتهدی عالم هست و از جهت دیگر چون بوی امام راحل از وي استشمام می شود.

 وی در ادامه افزود:  دانشگاه آزاد اسلامی پروژه موفق نظام است که این توفیق با زحمت و تلاش  اساتید و دانشجویان و کارمندان  ایرانی حاصل شده است.

دانشجو با تشکر از زحمات جاسبی ریاست گذشته دانشگاه آزاد و آیت ا.. هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: همیشه از فعالیت مسئولان گذشته قدردانی می کنم.

ریاست عالی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از ابتدای مسئولیتم حاج حسن خمینی همواره حامی مدیریت جدید بوده و با پیشنهادات و حمایت های خود پشتیبان قابل تکیه ای هستند.

 وی در ادامه تصریح کرد: در این دوره از مدیریت تمرکز ما بر دو محور یکی ارتقای کیفیت و کمیت در آموزش و پژوهش به ویژه در دوره های تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت و کمیت مسائل فرهنگی   در اولویت های فعالیت های دانشگاه آزاد است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  دانشگاه مطلوب اسلامی دانشگاهی است که براساس دانشگاه آزاد از طریق توکل به خدا  و براساس محبت خدا  و رسول خدا و ائمه اطهار  صورت می گیرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار