15 قاري اعزامي به سرزمين وحي در قالب کلاسهاي آموزشي با احکام اين سفر معنوي به صورت تخصصي آموزش که از امروز آغاز شده و تا فردا ادامه مي‌يابد آشنا مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، از ميان 15 قاري برگزيده در مسابقات بين‌المللي قران کريم که قرار است به مکه مکرمه اعزام شوند 5 تن از آنان براي بار اول است که به زيارت خانه خدا مشرف مي‌شوند.
بنابراين گزارش براساس برنامه‌ريزي‌هاي سازمان اوقاف و امور خيريه اين قاريان در قالب کلاسهاي آموزشي که طي امروز  و فردا برگزار مي‌شود آموزش‌هاي لازم را براي اين سفر معنوي مي‌بينند.
نخستين کلاس آموزشي قاريان ياد شده از صبح امروز چهارشنبه 30 مرداد آغاز شده تا 6 بعداز ظهر ادامه مي‌يابد و کلاس آموزش بعدي نيز از صبح روز پنج شنبه  31 مرداد در سازمان اوقاف و امور خيريه کشور واقع در خيابان نوفل لوشاتو برگزار مي‌شود.
ياداوري مي‌شود: تعيين و تلاوت قطعات مناسب با مناسبت‌هاي ايام حج توسط سيد جواد سادات حسيني و آثار و برکات سفر روحاني حج توسط حجت الاسلام والمسلمين دکتر رفيعي از جمله مباحثي است که در قالب کلاس آموزش تخصصي به زائران بيت الله الحرام آموزش داده مي‌شود./ف
برچسب ها: قار ، اعزام ، حج ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.