آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از شروع مسابقات

آنکارا- مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان امروز چهارشنبه 30مرداد ماه آخرین مرحله از تمرینات آماده سازی خود را در کشور ترکیه شهر آنکارا برگزار کرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، کادر فنی تیم ملی والیبال ایران به همراه بازیکنان فیلم بازی تیم استونی نخستین حریف کشورمان در این دوره از مسابقات به دقت مورد بررسی قرار داده و از برنامه های فنی این تیم اطلاعات کاملی را به دست آوردند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تمرینات امروز ملی پوشان براساس برنامه های تاکتیکی تیم استونی و خروجی که از آنالیز این تیم داشتند دنبال شد. ملی پوشان کشورمان زیر نظر فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی امروز برنامه های توپی و تاکتیکی را مطابق بازیهای تیم استونی انجام دادند.

به گفته سکاندار تیم ملی کشورمان،تيم استوني را به هیچ عنوان نباید دست کم گرفت آنها اولين حريف ما در این رقابتها هستند. این تیم هم توانسته با پشت سر گذاشتن تيمهايي چونبلغارستان و آلمانكه دارای پیشینه بسیار خوبی در والیبال هستند جواز حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

گفتنی است، تیم ملی والیبال استونی تنها یک بار در سال 1999 تایلند حضور در مسابقات قهرمانی جونان جهان را تجربه کرده است که جایگاه 13 این رقابتها را به خود اختصاص داد./زر
برچسب ها: فوتبال ، نوجوانان ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار