شبکه‌های ماهواره‌ای این روزها تلاش می‌کنند با انتشار گزارش و خبر و تحلیل‌های مغرضانه و جهت‌دار در مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر سر حقوق طبیعی خود که همان داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است خدشه ایجاد نمایند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه‌های ماهواره‌ای همیشه تلاش کرده‌اند تا با انتشار اخبار، گزارش و تحلیل‌هایی جهت‌دار تاثیری در سیاست خارجی و داخلی جمهوری اسلامی گذاشته و همچنین بتوانند اذهان و افکار مخاطبین خود در داخل کشور را به سمت و سوی دلخواه جهت دهند.

پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی نیز چند سالی است که به عنوان یکی از خبرسازترین موضوعات بوده که البته دشمنان نیز با تمسک به آن از تهدید به حمله نظامی علیه ایران دم می‌زنند یا از اعمال تحریم‌های فلج کننده در صورت دست نکشیدن از فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای سخن رانده‌اند. و در تمامی این موارد هدفی به غیر از ایجاد رعب و وحشت در دل مردم شجاع و قهرمان ایران نداشته‌اند و با این اقدامات دشمنی هرچه بیشتر خود با مردم ایران اسلامی را آشکار نموده‌اند.

در همین راستا این روزها شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند تا در مسیر مقاومت ملت ایران با ایجاد جنگ روانی خدشه اعمال نمایند. رادیو صدای آلمان موسوم به دویچه‌وله وابسته به سازمان جاسوسی آلمان طی مصاحبه‌ای با یک عنصر سلطنت‌طلب و از چپ‌های آمریکایی سابق سعی کرده تا از موضعی خیرخواهانه جمهوری اسلامی را در موضع مقتدرانه هسته‌ای خود وادار به عقب‌نشینی نماید و به دروغ از در موضع ضعف قرار داشتن جمهوری اسلامی دم می‌زند. دویچه‌وله از قول وی می‌نویسد: «ایران به جای اصرار بر مواضع فعلی باید «شهامت» یک عقب‌نشینی را داشته باشد.» رادیو فرانسه وابسته به سازمان جاسوسی آلمان نیز همین خط را پی گرفته است و از لزوم عقب‌نشینی ایران در برابر زورگویان گفته است.



این اظهارات توسط این شبکه‌ها در حالی مطرح می‌گردد که مردم ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در کنار هم در برابر تمامی تهدیدها و تحریم‌ها مقتدرانه و عزتمدارانه تا کنون مقاومت کرده و زین پس نیز این مقاومت خود را ادامه خواهدن داد. همچنانکه حضرت امام(ره) فرمودند که اگر ما را تهدید به جنگ نمایند ما فرزند عاشورا و محرم هستیم و اگر ما را تحریم اقتصادی نمایند ما فرزند ماه رمضان هستیم.

لذا این ادعاهای پوچ و تو خالی نه تنها راه‌ به جایی نخواهد برد بلکه شبکه‌های ماهواره‌ای و گردانندگانش را بیش از پیش رسوا خواهد کرد و برای تمام مردم ایران به خوبی روشن خواهد شد که این به اصطلاح رسانه‌ها چیزی به غیر از دشمنی با مردم ایران را دنبال نمی‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار