بيانيه سازمان بسيج رسانه به مناسبت شهادت مستند ساز ايراني شهيد باغباني

سازمان بسج رسانه شهادت مظلومانه مستندساز و خبرنگار شهید هادی باغبانی به دست تروریست‌های تکفیری سوريه را تبريك و تسلیت گفت.

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسج رسانه شهادت مظلومانه مستندساز و خبرنگار شهید هادی باغبانی به دست تروریست‌های تکفیری سوريه را تبريك و تسلیت گفت.
 
در ابتداي اين بيانيه آمده است خبرنگاران و گزارشگران شهید جامعه رسانه‌ای کشورمان همواره با حضور در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل،زبان شهدا و رزمندگان اسلام و مظلومین جهان بوده‌اند و خبرنگار و مستندساز شهید هادی باغبانی نیز با حضور در این عرصه در پی افشای ظلم و جنایت صهیونیسم جهانی و تروریست‌های تکفیری و سلفی علیه مردم مظلوم سوریه بود که بدون شک از رهروان و ادامه‌دهندگان راستین راه خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس است.

در پايان سازمان بسيج رسانه ضمن محكوم كردن اين عمل تروريستي تاكيد ميكند: اصحاب رسانه در كشورمان همواره ياور مظلومان جهان بوده‌اند و در جهت افشای ظلم و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و همراهان مرتجع آنها در منطقه  در صحنه‌های مختلف حاضر و ناظر خواهد بود و با انعکاس حقیقت به وجدان‌های بیدار جامعه جهانی، توطئه‌هاي آنها را برملا خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رسانه ، مستند ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار