جوانگرايي اجباري در تيم ملي بوكس؛

شعاع دايره ملي پوشان، باتجربه كوچك و كوچكتر مي شود

با خط خوردن نام علي مظاهري از تركيب تيم ملي بوكس گويا خود به خود جوانگرايي در تيم ملي شدت بيشتري يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ جوانگرايي در تيم ملي بوكس اتفاقي است كه حالا و پس از مسابقات قهرماني آسيا و نتيجه ضعيف در آن شدت گرفته است.  
 
قضيه تا جايي پيش رفت كه مدير تيم هاي ملي بوكس كه تقريبا تصميمات اول و آخر را وي خواهد گرفت عنوان كرد كه ديگر قديمي ترها را به مسابقات نخواهد فرستاد و مي خواهد ميدان را به جوان ترها بدهد.  
 
آمدن اكبر احدي و سرمربي تيم ملي جوانان بوكس به كادر فني تيم ملي بزرگسالان نيز گواهي برهمين موضوع بود تا جايي كه در ليست مشت زنان دعوت شده به تيم ملي نام تعداد زيادي از بوكسورهاي جوان به چشم مي خورد.  
 
شرايط تيم ملي شرايط خاص است در روزهايي كه احسان روزبهاني به علت مصدوميت شركت در تمرينات و اردوي تيم ملي را از دست داده است اميني، قاسمي‌پور و فروتن گل آرا نيز از تيم ملي كنار گذاشته شدند و علي مظاهري نيز كه به تازگي به دليل غيبت از اردو خط خورد.  
 
حالا اكثر ملي پوشان حاضر در تركيب تيم ملي بوكس از مشت زنان جوان هستند.  
 
جوانگرايي يكي از بهترين اتفاقاتي است كه ممكن است در هر تيم ملي به وقوع بپوندد اما اين امر نيازمند يك برنامه بلند مدت است و به نظر نمي رسد در آستانه مسابقات حساس جهاني منطقي باشد.  
 
كادر تيم ملي مي توانست در يك روند آرام رفته رفته تركيب تيمش را جوان و جوان تر كند نه اينكه با اقدامات ضربتي ملي پوشان باتجربه اش را دور كند.  
 
اين جا دنياي حاشيه هاست و تيم ملي حالا با يك جوانگرايي اجباري مواجه شده است. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار