به بهانه بازی در نمایش " شهید بابا نظر"؛

ایفای نقش حسین فهمیده اشک از چشمانم جاری کرد

راضیه مومی وند بازیگر نقش حسین فهمیده در نمایش "شهید بابانظر" معتقد است ایفای نقش این شهید 13 ساله با توجه به حس و درک موقعیت آن برایم لذت بخش بود.

راضیه مومی وند بازیگر رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایش " شهید بابانظر" ایفاگر نقش حسین فهمیده بودم این نقش را از جملاتی بسیار به دلیل احساس کردن خود در این نقش در استودیوی صدا در مدت تمرین و ضبط این دوست داشتم به گونه ای که اشک از چشمانم جاری شد از این شهید والامقام و بلند مرتبه در کارهایم کمک گرفتم.

بازیگر نقش پیرزن 99 ساله در نمایش " ننه کبوتر معروف" به کارگردانی بهرام سروری نژاد در مورد ایفای نقش این شهید 13 ساله افزود: هنگام بازی در لحظه شهادت حسین فهمیده خودم را زیر تانک حس کردم و حس عجیبی داشتم.

وی در ادامه اظهار داشت: به قول اکبر زنجانپور بازیگری مستلزم حس درک موقعیت است و من در درجه اول این موقعیت را حس کرده که چه مسئله ای منجر به رفتن یک نوجوان در زیر تانک می شود و ما بیشتر از این ها باید قدرت و منزلت این شهدا را بدانیم.

بازیگر نقش پسربچه در نمایش " موکل" به کارگردانی اکبر زنجانپور بیان کرد: شاید تا به امروز نقش های متفاوت از پسران شهید را ایفا کردم این امر در وهله اول لطف الهی بوده گذراندن دوره های آموزش از سال 68 در رادیو در کنار اساتید بزرگی چون بهزاد فراهانی، صدرالدین شجره، میکائیل شهرستانی، اکبر زنجانپور، مجید حمزه و علی و محمد عمرانی در این تاثیر گذار بوده است.

بازیگر نقش سگ، در نمایش " دل سگ" در کارگردانی صدرالدین شجره خاطر نشان کرد: در نمایش " ماه گرفتگی" ایفاگر نقش پسر 13 ساله یکی از فرماندهان سپاه بودم که صورت این فرمانده ماه گرفتگی داشت./ي2
برچسب ها: نمایش ، شهید ، بابانظر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار