مردي که دختران خارجي را با وعده ازدواج به خانه‌اش مي‌کشاند و پس از ضرب و شتم بي‌رحمانه آنان را مورد تجاوز جچند روزه قرا مي‌داد، توسط پليس دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نیویورگ تایمز "اسکات کلامب" 27 ساله به جرم چندین فقره تجاوز به عنف در منزل مسکونی‌اش در شهر بولدرکلرادو دستگیر شد.

تلاش های پلیس از این جهت بی نتیجه می ماند که قربانیان طی تماس تلفنی مامورین را در جریان امر قرار نمی‌دادند و پلیس اطلاعات کافی را در اختیار نداشت.

اسکات کلامب در منزل اجاره‌ای اش در کنار آپارتمان‌های دانشجویان اتباع خارجی در بولدر کلرادو برای جلب اطمینان قربانیان خود را معلم و استاد دانشگاه معرفی می کرد و پس از آشنایی چند روزه به قصد ازدواج، آنان را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد و با ضبط فیلم به صورت پنهانی آنان را وادار به سکوت و در مواردی اخاذی می نمود.

پرده از جنایت اسکات زمانی برداشته شد که دانشجوی 21 ساله که آخرین قربانی وی به صورت حضوری به اداره پلیس رفته و جنايت را بازگو کرد.

بپیشتر اسکات به آنان گفته پلیس نیز با وی هم دست است و در صورت شکایت به پلیس تصاویر آنان را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، یوتیو و تییر منتشر خواهد کرد.

این دانشجو که به خواسته خودش نامش در خبرگزاری‌ها منتشر نشده است با اقدام به موقع و اطمینان به پلیس اسکات کلامب را در دام قانون انداخت و پلیس وی را عصر روز گذشته در منزل مسکونی‌اش هنگامی که با قربانی بعدی خود به صورت تلفنی به صحبت کردن مشغول بود دستگیر کرد.

اين پسر شيطان صفت قربانیان خود را از اتباع خارجی نظیر دختران اروپایی و آسیایی انتخاب می‌نمود.

رابرت اکسمیچر افسر این پرونده در گفتگو با این خبرگزاری گفت: ضرب و جرح جنسی در محیط های دانشگاهی شامل شرایطی است که مظنون و قربانی با شناخت از یکدیگر و اطمینان کردن نا به جا منجر به این فاجعه می شود.

اکثر قریب به اتفاق از این حملات هرگز به اداره پلیس گزارش داده نمی شوند  مثل همین مورد که پس از دستگیری متجاوز به بیش از 20 فقره تجاوز اعتراف نموده است اما تنها 12 قربانی به صورت حضوری و مکتوب از وی شکایت کرده ان نظیر این دانشجوی جوان با وجود قربانی شدن و فریب خورده وعده های اسکات اما توانست به جنایت وی پایان دهد.

اسکات کلامب تا پایان تحقیقات پلیس در بازداشت به سر می برد.

برچسب ها: معلم ، متجاوز ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
التیکا
۱۵:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
باید این هارا شکنجه بدید
آخرین اخبار