عبور در غبار روي آنتن شبكه سحر

شبكه جهاني سحر، فيلم تلويزيويني "عبور در غبار" را با دوبله آذري براي مخاطبان سيماي آذري باز پخش مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ تله فيلم " عبور در غبار " به مديريت سعيد بحرالعلومي و سرپرستي دوبلاژ مهدي حسين زاده به آذري دوبله شده و يكشنبه 3 شهريور به روي آنتن خواهد رفت.
 
فيلم تلويزيوني "عبور در غبار" را حجت الله سيفي كارگرداني كرده و مهدي عظيمي مير­آبادي تهيه كنندگي آن را بر عهده داشته است.
 
مهدي حسين­زاده(علي دهكردي)، شهباز دولت­نژاد(احمد نجفي)، علي احمدي(صادق هاتفي)، سعيد بحرالعلومي(شهرام عبدلي)، لعيا نبيل پور، محمد علي نوروش، يوسف نوعي، حامد منافي و فرزانه مقبل گويندگاني هستند كه اين تله فيلم را به آذري صحبت كرده اند.
 
داود اميريان "عبور در غبار" را بر اساس فيلمنامه عباس مراديان نوشته است كه به موضوع قاچاق سوخت در كشور مي‌پردازد و در آن احمد نجفي، علي دهكردي، شهرام عبدلي، صادق هاتفي، ابوالفضل همراه، حديثه تهراني و سميرا حسن‌پور نقش‌هاي اصلي فيلم را برعهده دارند.
 
گفتني است؛ "عبور در غبار" " كه به سفارش مركز سيما فيلم تهيه و توليد شده است، يكشنبه 3 شهريور از ساعت 17:30به وقت تهران به مدت 90 دقيقه از سيماي آذري براي علاقمندان به فيلم هاي ايراني به روي آنتن شبكه بين المللي سحر خواهد رفت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار