امیر صباحی‌فرد مطرح کرد

پیشرفت قرارگاه پدافند هوایی در عرصه تجهیزات راداری، موشکی و جنگ الکترونیک

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز ما در عین تحریم‌ها در زمینه جنگ الکترونیک و تجهیزات راداری، موشکی و توپخانه‌ای به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد" جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه که صبح امروز برگزار شد، با تبریک هفته دولت و تبریک به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی گفت: از سال 1387 و بنا بر نیاز و ضرورت و تدبیر داهیانه مقام معظم فرماندهی کل قوا پدافند هوایی از نیروی هوایی تفکیک و به عنوان یک قرارگاه مستقل تحت امر ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت شد و در چند سال گذشته پدافند هوایی توانسته است. دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی را داشته باشد.

وی اظهار داشت: به جرأت می‌توان گفت قرارگاه پدافند هوایی از لحاظ توانمندی و نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز قابل قیاس با دوران دفاع مقدس نیست؛ البته دلیرمردان پدافند هوایی در دوران جنگ تحمیلی هم دلاور مردانه ازا ین آب و خاک اسلامی با ایثار و فداکاری دفاع کردند.

امیر صباحی فرد با اشاره به دستاوردهای پدافند هوایی افزود: امروز قرارگاه با استفاده از تجهیزات و دستاوردهایی که توسط جوانان پدافندی به دست آمده است به عنوان یک اهرم باز دارنده در مقابل دشمنان ایستاده است و امروز ما در عین تحریم‌ها در زمینه جنگ الکترونیک و تجهیزات راداری، موشکی و توپخانه‌ای به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی در ادامه با اشاره به تشکیل دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: دغدغه ما در بدو تشکیل قرارگاه نداشتن دانشگاه بود که طی سال‌های گذشته و با همت تمام کارکنان این خلأ پر شد و دانشگاه خاتم‌الانبیاء(ص) پدافند هوایی ان‌شاءالله از اول مهر سال جاری برای اوّلین پذیرایی دانشجویان جدید خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: در بحث مرکز آموزش درجه داری هم تمام سعی و تلاش مجموعه قرارگاه را به کار گرفتیم تا توانستیم در رابطه با آموزش درجه‌دار متخصص مورد نیاز در مرکز آموزش درجه داری اراک هنرآموز جذب کنیم و همچنین در این حوزه به لطف الهی مرکز آموزش‌های تخصصی پدافند شامل همه تخصص‌های مورد نیاز پدافندی نیروهای مسلح کشور در این مرکز شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار