تفکر FIVB به میزبانی ایران در فینال لیگ جهانی

اری گارسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال FIVB با تحسین عملکرد والیبال ایران گفت: می توان به میزبانی ایران در فینال لیگ جهانی 2014 میلادی هم فکر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت اری گارسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال FIVB با تبریک به فدراسیون والیبال ایران به دلیل کسب نتایج تحسین برانگیز در چارچوب رقابت های لیگ جهانی 2013 گفت: ایران در چارچوب این مسابقات در کنار مربی افسانه ای والیبال خولیو ولاسکو بسیار تحسین برانگیز ظاهر شد و نمایش غیر منتظره ای داشت.

این نتایج نشان می دهد که والیبال ایران برای تبدیل شدن به یک قدرت در عرصه بین المللی مسیری کاملاً درست در پیش گرفته است واقعیتی انکار ناپذیر وجود دارد و  اينکه که ایران در لیگ جهانی شگفتی ساز حاضر شده و به اندازه کشورهایی چون صربستان و آلمان موفق عمل کرده است. محمد موسوی و امیر غفور در تیم خود بسیار موفق عمل کردند و قطعاً ایران با داشتن چنین بازیکنانی آینده درخشانی در والیبال خواهد داشت.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در مورد احتمال برگزاری فینال رقابت های لیگ جهانی 2014 در ایران گفت: همه کشورها امکان میزبانی در فینال رقابت های مختلف را داشته و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست می توان حتی به میزبانی ایران در فینال لیگ جهانی 2014 والیبال فکر کرد.

هیچ دلیلی وجود ندارد که ایران نتواند در فینال این رقابت ها میزبانی کند زیرا ایران با معیارهای مورد نظر فدراسیون جهانی فاصله ندارد.

لازم به ذکر است اظهارات رئیس فدراسیون جهانی والیبال در مورد ایران باعث شگفتی رسانه های اروپایی از جمله گاتزتادلوسپرت شده و آنها در گزارشی این اتفاق را در ایران بسیار منحصر به فرد اعلام کرده اند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار