پیام امیر شاه‌صفی به دانشجویان دانشگاه افسری:

ارتش پاسدار ارزش‌های اسلام در منطقه و جهان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: ارتش علاوه بر پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسدار ارزش‌های اسلام در سراسر منطقه و جهان نیز به حساب می‌آید.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی" فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به دانشجویان سال تهیه دانشگاه افسری آجا 92 پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از حمد و سپاس به درگاه ایزد منان و آرزو سلامتی و صحت برای آخرین اما عاشقان و منجی امید بخش بشریت حضرت مهدی (عج) و آرزوی طول عمر با برکت برای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی)، به همه شما فرزندان عزیزم که امروز مفتخر به پوشیدن لباس مقدس سربازی و پاسداری از میهن اسلامی شده‌اید سلام و خیر مقدم عرض می‌کنم.

فرزندان عزیزم! خداوند کریم در کتاب آسمانی خود بارها به مؤمنانی که در راه خدا لباس رزم می‌پوشند و در این راه ایثار و جهاد می‌نمایند اشاره فرموده و آن‌ها را به بهترین پاداش‌های دنیوی و اخروی بشارت نیکویی داده است.

امروز که این افتخار بزرگ نصیب شما جوانان خوب گردیده است، توصیه می‌کنم تا قدر لحظه لحظه آن را بدانید و قلب و روحتان را د ر کنار جسمتان برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده نگه دارید.

راه پرافتخاری را که شما عزیزان انتخاب نموده‌اید به حق راه شهیدان والا مقام است که از جان خود گذشته‌اند و امروز نام و آوازه‌شان بر تارک پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به نیکویی می‌درخشد. همواره سعی کنید تا شناخت کافی از عملکرد پیشینیان خود به خصوص پیشکسوتان سال‌های دفاع مقدس داشته باشید و همواره برای ادامه مسیر راهتان از تجربیات ارزشمند آنان استفاده نمایید.

کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به خصوص دوران 8 ساله دفاع مقدس یکی از درخشان ترین کارنامه‌هاست. اقدام ارزشمند کارکنان نیروی متعهد و انقلابی نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 و بیعت با حضرت امام خمینی (ره) باعث شد تا هیمنه رژیم پهلوی در هم شکند و روند پیروزی انقلاب تسریع یابد.

پس از آن با شروع جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان حضور مقتدرانه ارتش در عملیات‌های بزرگی همچون عملیات هوایی کمان 99 (140) فروندی، فتح المبین، بیت‌المقدس، طریق‌القدس، عملیات هوایی اچ 3 و ده‌ها عملیات دیگر باعث گردید تا دشمن بعثی عراق به آرزوهای ننگین خود دست نیابد و درخت نوپای انقلاب اسلامی همچنان تنومند و قوی باقی بماند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان والا مقام آن و همچنین ایثارگری و از جان گذشتگی کارکنان غیور و شجاع خود بلاشک یکی از قوی‌ترین و پاک‌ترین ارتش‌های دنیاست و مفتخریم که ارتش علاوه بر پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسداشت ارزش‌های اسلام در سراسر منطقه و جهان نیز می‌باشد.

با نگاهی گذرا به وضعیت کنونی برخی از کشورهای دنیا و به خصوص منطقه می‌توانید به خوبی جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران را درک کنید. ارتشی که امروز در خدمت اسلام و تحت رهبری فرماندهی مقتدر و روحانی خود انجام وظیفه می‌نماید.

دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که به‌حمدالله همواره مورد عنایت و توجه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) بوده، امروز مهد پرورش جوان‌های پاکدامنی است که در آینده ای نه چندان دور سکان هدایت بخش‌های مختلف ارتش را در دست خواهند گرفت و این مهم نیز برای شما عزیزان در مدتی کوتاه اتفاق خواهد افتاد. سعی کنید در تخصص‌هایی که در آینده ای نزدیک مشغول فعالیت می‌شوید خوب تلاش نمایید و دانش خود را در آن روز به روز افزایش دهید.

هرچه می‌توانید در کنار آموزش‌های نظامی و علمی به پرورش روحتان بپردازید و آن را تقویت کنید تا ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم همچنان اقتدار و سربلندی ارتش را حفظ نماییم.

توفیقات روز افزون همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار