برای دانشجویان تمام رشته ها؛

بلیت نمایش "مضحکه گرگ ساختارشکن" نیم بهاء شد

نمایش "مضحکه گرگ ساختارشکن"، که با کارگردانی شاهین کربلائی طاهر در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست، تا چهارشنبه، 13 شهریورماه، به صورت نیم بهاء پذیرای دانشجویان تمام رشته های تحصیلی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، "مضحکه گرگ ساختارشکن" نوشته مشترک شاهین کربلائی طاهر و فرهاد نقدعلی است که از 27 مردادماه در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست و تا 13 شهریورماه به غیر از پنجشنبه و جمعه به صورت نیم بهاء پذیرای دانشجویان کلیه رشته های تحصیلی می شود.

این نمایش، که به ﺷﯿﻮه ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺗﺨﺖ ﺣﻮﺿﯽ است و بر اساس اﺳﻠﻮب ﺗﺌﺎﺗﺮ ﻏﺮﺑﯽ اﺟﺮا ﻣﯽﺷﻮد، روایتگر داستان ﮔﺮﮔﯽ است ﮐﻪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل هویت اﺻﻠﯽ ﺧﻮد ﺑﺎ اﺷﺨﺎص و ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ های طﻨﺰﮔﻮﻧﻪ ﻣﻮاﺟﻪ ﻣﯽﺷﻮد.

در این نمایش بازیگرانی چون جواد پورزند، علی عامل هاشمی، حمید رحیمی، ابراهیم عزیزی و ارسطو خوش رزم ایفای نقش دارند. همچنین مهدی صفاری نژاد دستیار کارگردان و مدیر تولید، شاهین کربلایی طاهر طراح صحنه و لباس، مهرداد مهابادی گرافیست، پوریا خلج عکاس و طهمورث امینی سرپرست گروه موسیقی اند. در این گروه امیری نوازنده تار، ایمان قطبی نوازنده تمبک، خسرو مقصودی نوازنده کمانچه و هدیه ملکی پور نوازنده قانون اند.

نیلوفر یوسفی تنظیم اشعار، نسیم یاقوتی ساخت عروسک، بابک بیگی منشی صحنه، حسین پروازی مدیر صحنه، مسعود الله دادی تدارکات و گروه پارکینگ تبلیغات نمایش را بر عهده دارد.

گفتني است؛ علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند تا 23 شهریورماه هر روز ساعت 20  و  پنجشنبه ها و جمعه ها در دو نوبت 18 و 20 به مدت 70 دقیقه و با قیمت بلیت 10 هزار تومان در تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، خیابان بهشت به تماشای این نمایش بنشینند./ص
برچسب ها: بلیت ، نمایش ، نیم بها ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.