سردار نقدی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

آمریکا توان ورود به یک جنگ جدی در منطقه را ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها بنیه اقتصادی و روحیه نظامی را برای ورود به یک جنگ جدی در منطقه ندارند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش بزرگ "کاسبان امین" و در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران درباره تهدیدات آمریکا نسبت به سوریه اظهار داشت: آمریکایی‌ها توان ورود به یک جنگ جدی را ندارند و بنیه اقتصادی و روحیه نظامی را برای جنگ جدید دارا نیستند.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: دیگر توانی برای دخالت‌های دیگر آمریکا در منطقه وجود ندارد و خودشان می‌توانند یک بار دیگر این موضوع را تجربه کنند.

سردار نقدی در پاسخ به سؤال دیگر باشگاه خبرنگاران درباره جنایت جدید تروریست‌ها در سوریه تصریح کرد: این تروریست‌ها دست‌پرورده آمریکا هستند و همه این بمب‌گذاری‌ها زیر سر آمریکا و اسرائیل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ممکن است ظاهر کسانی که بمب‌گذاری می‌کنند به اسم سنی و یا وهابی باشد، اما واقع امر این است که همه این ترورها و جنایت‌ها با مدیریت آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند از یک سو منطقه آرام باشد و از سوی دیگر خطری آن‌ها را تهدید کند، لذا می‌خواهند همه منطقه را مشغول این جنایت‌ها کنند.

سردار نقدی در پاسخ به سؤال دیگری درباره به شهادت رساندن خبرنگار و مستندساز ایرانی "شهید هادی باغبانی" که روایت‌گر حقایق سوریه بود، گفت: این دشمنان به اسم آزادی بیان، پخش شبکه‌های ما را تعطیل می‌کنند و خبرنگار می‌کشند، اما چون غلبه تبلیغاتی دارند و تریبون‌های دنیا دست آن‌هاست همه این کارهای ضد بشری را به نام حقوق بشر انجام می‌دهند، لذا همیشه زبانشان دراز بوده و این تجربه همه دنیا از این جنایتکاران است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار