امير حيدری در ديدار با دانشجويان دانشگاه‌های افسری:

خدمت در ارتش ایران مایه افتخار است

جانشين فرمانده نيروی زميني ارتش گفت: ارتش و نيروهای مسلح كشور بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهی و مديريت عالی از ديگر ارتش‌های جهان برتری دارد و خدمت در اين ارتش مقدس افتخار است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امير سرتيپ كيومرث حيدری" در جمع دانشجويان دانشگاه‌های افسری آجا ضمن ابراز خرسندی از حضور در اين جمع گفت: ارتش و نيروهای مسلح كشور بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهی و مديريت عالی از ديگر ارتش‌های جهان برتری دارد و خدمت در اين ارتش مقدس افتخاری است كه به راحتی نصيب هر كسی نخواهد شد.
 
جانشين فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: شما جوانان كه امروز در اينجا جمع شده‌ايد توفيق برگزيده‌شدن برای به عهده گرفتن مسئوليت‌ها و ماموريت‌های بسيار مهم را پيدا كرده‌ايد و اطمينان داشته باشيد به شما به خاطر ويژگی‌هایی كه درخودتان پرورش داده‌ايد براي خدمت در ارتش انتخاب شده‌ايد.
 
وی در بخش ديگری از سخنانش گفت: ارتش و نيروهای مسلح ما چند تفاوت اساسی با ديگر نيروهای مسلح در جهان دارند كه از ويژگی‌های مهم و بارز آن هدايت، رهبری، فرماندهی و مديريت عالی در ارتش جمهوری اسلامي ايران و ساير قوای مسلح كشورمان است.
 
امير حيدري در ادامه با اشاره به لزوم دستيابي به رشد و استعداد در ارتش گفت: ارتش سازمانی است كه بستر رشد معنوی و تقرب الي‌الله در آن فراهم است و شما دانشجويان بدانيد تمام حركات و فعاليت‌های شما و حتي كشته شدن شما شهادت در راه خدا است و اين ويژگی تنها در ارتش و نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران وجود دارد.

انتهای پيام/
برچسب ها: ارتش ، فرمانده ، آجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار