مشهد/

2000 ماهواره به مقابله با ارزش‌های دینی و اعتقادی همت گمارده‌اند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: دو هزار ماهواره به مقابله با ارزش‌های دینی و اعتقادی همت گمارده‌اند و برنامه‌های خود را برای همه نوع مخاطب با هر نوع زبان به طور رایگان در اختیار آنان قرار داده و دنیا را پوشش می‌دهند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار داشت: باید به قرآن به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه جنگ نرم تمسک کنیم چراکه امروز سرمایه قرآن فقط نیاز شخصی نیست بلکه یک خط مقدمی در مقابل جبهه استکبار است.

وی تاکید کرد: ما با سه سرمایه اصلی که همان اعتقادات دینی و مذهبی، حضور آحاد مردم در صحنه و پرچمداری امامت و ولایت و رهبری امام راحل (ره) است، توانستیم انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی برسانیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: از سرمایه‌های ارزشمند اعتقادی ـ مذهبی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر مقتدرترین شاه پهلوی تمسک به قرآن و سنت و اهل‌بیت (ع) بود و اعتقاد مردم به ولایت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و ارادتمندی به سایر ائمه را در روند مبارزات انقلاب نمی‌توانیم نادیده بگیریم.

وی تصریح کرد:‌ اگر ایثارگری و فرهنگ آزادی، شهادت و جانبازی‌‌های رزمندگان اسلام نبود، ‌نمی‌توانستیم یادگارهای برجامانده از طاغوت را از بین ببریم‌ و از ارزش‌های اسلام و انقلاب امام دفاع کنیم.

گنابادی‌نژاد افزود: این‌که امروز ما در جنگ، در جبهه اقتصاد، علم و جنگ نرم و توطئه استکبار پیروز هستیم مرهون ایثارگری‌های مردم کشورمان و شهدای اسلام و انقلاب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: اعتکاف نیز موضوعی نیست که عده کمی از متخصصان دینی به آن بپردازند بلکه امروز پیر و جوان و فقیر و غنی در اعتکاف‌ها، نمازهای جمعه و دعای کمیل شرکت کرده و به قرآن کریم تمسک می‌جویند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدها و آسیب‌هایی که با وجود تمسک جستن اغلب مردم ایران و به‌ویژه مشهد گریبانگیر جامعه است، گفت: دو هزار ماهواره فقط به مقابله و تهدید و براندازی ارزش‌های دینی و اعتقادی همت گمارده‌اند و برنامه‌های خود را برای همه نوع مخاطب با هر نوع زبان به طور رایگان در اختیار آنان قرار داده و دنیا را پوشش می‌دهند و این‌ها در ذیل جنگ نرم است و ماموریت بزرگ استکبار است./ج1

برچسب ها: مشهد ، اعتقاد ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.