چهارشنبه آغاز مي شود:

انتخاب رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي

انتخاب رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي براي داوطلبان شركت كننده در آزمون كارشناسي ناپيوسته از روز چهارشنبه مورخ 6 شهريور آغاز مي شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر به روابط عمومي مركز آزمون گفت: كليه داوطلباني كه در آزمون سازمان سنجش شركت كرده اند، مي توانند از روز چهارشنبه مورخ 06/06/92 با مراجعه به سايت www.azmoon.org جهت انتخاب رشته هاي با آزمون كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي اقدام نمايند. 

مشاور رياست دانشگاه در خصوص جزئيات انتخاب رشته داوطلبان شركت كننده در آزمون سازمان سنجش گفت: اين دسته از داوطلبان مي توانند با توجه به كد رشته انتخابي كه در آزمون آن شركت نموده اند حداكثر تا 10 رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت نام درج نمايند.

رئيس مركز آزمون در ادامه گفت: فارغ التحصيلان ممتاز مقطع كارداني دانشگاه آزاد اسلامي نيز مي توانند از تاريخ مذكور با مراجعه به سايت  www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

وي در ادامه افزود: فارغ التحصيلان ممتاز مقطع كارداني مي توانند پس از اطلاع از شرايط و ضوابط ثبت نام در اين دوره يك رشته را حداكثر در 10 محل دانشگاهي انتخاب نمايند.

رئيس مركز آزمون در پايان توصيه كرد: داوطـلـبان مـي تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت  www.azmoon.org و  www.pubr-azmoon.com      مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net  ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار